Digitální kompetence učitelů středních odborných škol jako výzva současného vzdělávání
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21630%2F20%3A00347768" target="_blank" >RIV/68407700:21630/20:00347768 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Digitální kompetence učitelů středních odborných škol jako výzva současného vzdělávání
Popis výsledku v původním jazyce
Kolektivní monografie "Digitální kompetence učitelů středních odborných škol jako výzva současného vzdělávání" nabízí vhled do edukačního potenciálu digitálních technologií a digitálních kompetencí učitelů středních odborných škol, se zvláštním důrazem na učitele humanitních a sociálních věd. Na úrovni teoretické reflexe monografie zdůrazňuje perspektivu společenských věd, které jsou klíčové pro výchovu mladších generací k hodnotám demokratické kultury v pluralitní společnosti a k formování postojů strategického využívání ICT dovedností interkulturním, kritickým, kreativním a zodpovědným způsobem. Na úrovni výzkumu monografie přináší nové poznatky o stavu digitálních kompetencí učitelů středních škol v České republice a jejich rozvoji.
Název v anglickém jazyce
Digital Competencies of Secondary School Teachers As a Challenge of Contemporary Education
Popis výsledku anglicky
The collective monograph Digital Competencies of Secondary School Teachers As a Challenge of Contemporary Education offers an insight into the educational potential of digital technologies and the digital competencies of secondary vocational school teachers, with special regard for teachers of humanities and social sciences. At the level of theoretical reflection, the monograph emphasizes the perspective of the social sciences, which are key to educating younger generations in the values of democratic culture in a pluralistic society and forming attitudes to the strategic use of ICT skills in intercultural, critical, creative and responsible ways. At the level of research, the monograph introduces new knowledge about the state of the digital competencies of secondary school teachers in the Czech Republic and their development.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/TL01000192" target="_blank" >TL01000192: Rozvoj digitálních kompetencí učitelů společenskovědních předmětů na středních odborných školách</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2020
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-7315-272-7
Počet stran knihy
292
Název nakladatele
Nakladatelství PAIDO
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS knihy
—