Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

System of Quality Assurance in the University Education During COVID-19 Crisis

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21630%2F22%3A00355922" target="_blank" >RIV/68407700:21630/22:00355922 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://doi.org/10.1007/978-3-030-93907-6_19" target="_blank" >https://doi.org/10.1007/978-3-030-93907-6_19</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-3-030-93907-6_19" target="_blank" >10.1007/978-3-030-93907-6_19</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    System of Quality Assurance in the University Education During COVID-19 Crisis

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Due to the prevention of the risk of the spread of COVID-19 caused by the new coronavirus SARS-CoV-2, distance education becomes a reality and places new challenges and qualification requirements for teachers of technical subjects and social sciences, as well as the school management. Digital competences correspond to life skills and are therefore considered as a key area for the training of future teachers.

  • Název v anglickém jazyce

    System of Quality Assurance in the University Education During COVID-19 Crisis

  • Popis výsledku anglicky

    Due to the prevention of the risk of the spread of COVID-19 caused by the new coronavirus SARS-CoV-2, distance education becomes a reality and places new challenges and qualification requirements for teachers of technical subjects and social sciences, as well as the school management. Digital competences correspond to life skills and are therefore considered as a key area for the training of future teachers.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2022

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Mobility for Smart Cities and Regional Development - Challenges for Higher Education

  • ISBN

    978-3-030-93906-9

  • ISSN

    2367-3370

  • e-ISSN

    2367-3389

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    177-186

  • Název nakladatele

    Springer

  • Místo vydání

    Cham

  • Místo konání akce

    Drážďany

  • Datum konání akce

    22. 9. 2021

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000754472400019