Současné proměny v pojetí učitelské profese a přípravy na ni - klíčové koncepty v Evropě
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F03%3A00111024" target="_blank" >RIV/00216208:11410/03:00111024 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Současné proměny v pojetí učitelské profese a přípravy na ni - klíčové koncepty v Evropě
Popis výsledku v původním jazyce
Profesionalizace učitelského vzdělávání, pojetí otevřené profesionality, nové role a kompetence učitele, humanistické, reflektivní a sociokonstruktivistické koncepce učitelského vzdělávání.
Název v anglickém jazyce
Current changes in the conception of teaching profession and teacher education - key trends in Europe
Popis výsledku anglicky
Professionalization of teacher education, the concept of an open professionalism, new roles of teachers, new demands on the competencies of teachers, humanistic, reflective conceptions.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2003
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Príprava učitelov elementaristov v novom storočí
ISBN
80-8068-146-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
—
Název nakladatele
PedF UMB Prešov
Místo vydání
Prešov
Místo konání akce
Prešov
Datum konání akce
1. 1. 2003
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—