Současné proměny vzdělávání učitelů v zemích Evropské unie
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F02%3A00000556" target="_blank" >RIV/00216208:11410/02:00000556 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Současné proměny vzdělávání učitelů v zemích Evropské unie
Popis výsledku v původním jazyce
Proměny v pojetí učitelské profese - profesionalizace, nové požadavky na učitele, inovace modelů učitelského vzdělávání (koncept reflektivního praktika, spolupráce mezi učiteli z praxe, univerzity a studenty.
Název v anglickém jazyce
Current changes in the teacher education in the countries of the European Union
Popis výsledku anglicky
Changes in the approach to the teaching profession - professionalization of this profession, new demands on teachers, innovation of models of teacher education (concept of reflective practitioner, cooperation between tutors, mentors and student teachers.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2002
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Pedagogická orientace
ISSN
1211-4669
e-ISSN
—
Svazek periodika
Neuveden
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
44-54
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—