Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Učitelství jako performační profese

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F09%3A00200384" target="_blank" >RIV/00216208:11210/09:00200384 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Učitelství jako performační profese

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Text se zabývá specifickou socioprofesní dovedností učitelů - performativitou - a porovnává profesi herce a učitele.

  • Název v anglickém jazyce

    The Teaching as Performing

  • Popis výsledku anglicky

    The text deals with the topic of teachers profession performativity as a sociprofessional skill and compares actors and teachers professions.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-961-237-339-9

  • Počet stran knihy

    166

  • Název nakladatele

    University of Ljubljana

  • Místo vydání

    Ljubljana

  • Kód UT WoS knihy