Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Does gameful design work for adults in digital learning environments?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21630%2F24%3A00375983" target="_blank" >RIV/68407700:21630/24:00375983 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://kamv.cz/public/storage/konf-2023/sbornik_vd_2023.pdf" target="_blank" >https://kamv.cz/public/storage/konf-2023/sbornik_vd_2023.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Does gameful design work for adults in digital learning environments?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Work is something you must do, whereas gaming is something you must not do. In this paper, we tried to combine Lippitt et al. (1984)’s adult learning principles and Sümer and Aydın (2022)’s gameful design principles to try to understand if gameful design works for adult learners in digital learning environments to foster learners' motivation and engagement. Based on those two design principles, gameful design in adult learning was discussed at the end.

  • Název v anglickém jazyce

    Does gameful design work for adults in digital learning environments?

  • Popis výsledku anglicky

    Work is something you must do, whereas gaming is something you must not do. In this paper, we tried to combine Lippitt et al. (1984)’s adult learning principles and Sümer and Aydın (2022)’s gameful design principles to try to understand if gameful design works for adult learners in digital learning environments to foster learners' motivation and engagement. Based on those two design principles, gameful design in adult learning was discussed at the end.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2024

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Adult Education 2023 – In the Context of Artificial Intelligence

  • ISBN

    978-80-908330-5-0

  • ISSN

    2571-385X

  • e-ISSN

    2571-385X

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    89-95

  • Název nakladatele

    Česká andragogická společnost

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    25. 9. 2023

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku