Zkušenostní postupy v přípravě učitelů jako zdroj utváření jejich implicitních znalostí
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28110%2F02%3A63501152" target="_blank" >RIV/70883521:28110/02:63501152 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Zkušenostní postupy v přípravě učitelů jako zdroj utváření jejich implicitních znalostí
Popis výsledku v původním jazyce
V příspěvku autor prezentuje koncepci učitelských programů na UTB, obsahový rámec předmětů, učitelských dovedností a představuje výzkumný záměr v rámci grantového projektu Implicitní pedagogické znalosti a možnosti autoregulace jejich rozvíjení.
Název v anglickém jazyce
Experience strategies in preparation of teacher´s students as a implicity knowledge concepts
Popis výsledku anglicky
In this paper author presented new conception of teacher´s programes on TBU in Zlin. Teacher´s programes modules, teacher´s skills are presents in author´s grant project " Implicity pedagogical skills and self-regulation of teacher students.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F02%2F1247" target="_blank" >GA406/02/1247: Implicitní pedagogické znalosti a možnosti autoregulace procesu jejich rozvíjení</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2002
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
HIC Sunt Leones
ISBN
80-7331-001-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
183
Strana od-do
136-141
Název nakladatele
Akademie múzických umění v Praze
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
8. 11. 2002
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—