Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Sestavení marketingového auditu pro malé a střední firmy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F01%3A63500421" target="_blank" >RIV/70883521:28120/01:63500421 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Sestavení marketingového auditu pro malé a střední firmy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Přestože mnoho malých a středně velkých firem odmítá marketingové výhody vznikající z dobře vykonávaných marketingových aktivit, jeho význam roste. V současné době je marketing v českých firmách velmi podceňován a zvláště malé a středně velké firmy nepřikládají této činnosti příliš velkou důležitost (Kloudová, J., 1999, Kloudová,J.2000). Právě z důvodu možné kontroly marketingových aktivit u malých a středních firem byl navržen níže popsaný, vlastními silami proveditelný marketingový autoaudit, který máupozornit představitele firem na problematické oblasti a vyprovokovat je k nápravě.

  • Název v anglickém jazyce

    Compiling a marketing audit for small and medium firms

  • Popis výsledku anglicky

    The Marketing Audit is an essential component of controlling instruments of marketing activities in enterprises. In the evaluation of marketing auto-audits, it was assumed that macro-environmental and micro-environmental factors exerted an equal measureof effect. Due to an innately subjective allocation of the equivalent weightings of both factors, the Percentile Weighting Change Calculation Method was suggested as appropriate, i.e. by how much one can alter the weighting of one factor to the benefit of the other such that the outcome of a marketing auto-audit would remain unaffected. For smaller than ten percentile point changes in the weighting of one factor to the benefit of the other, and for a more qualified evaluation of marketing auto-audits, it is recommended that the EIFE-External and Internal Factor Evaluation Method be used.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2001

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Marketing a komunikace

  • ISSN

    1211-5622

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2001

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    13-17

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus