Sestavení marketingového auditu pro malé a střední firmy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F01%3A63500421" target="_blank" >RIV/70883521:28120/01:63500421 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Sestavení marketingového auditu pro malé a střední firmy
Popis výsledku v původním jazyce
Přestože mnoho malých a středně velkých firem odmítá marketingové výhody vznikající z dobře vykonávaných marketingových aktivit, jeho význam roste. V současné době je marketing v českých firmách velmi podceňován a zvláště malé a středně velké firmy nepřikládají této činnosti příliš velkou důležitost (Kloudová, J., 1999, Kloudová,J.2000). Právě z důvodu možné kontroly marketingových aktivit u malých a středních firem byl navržen níže popsaný, vlastními silami proveditelný marketingový autoaudit, který máupozornit představitele firem na problematické oblasti a vyprovokovat je k nápravě.
Název v anglickém jazyce
Compiling a marketing audit for small and medium firms
Popis výsledku anglicky
The Marketing Audit is an essential component of controlling instruments of marketing activities in enterprises. In the evaluation of marketing auto-audits, it was assumed that macro-environmental and micro-environmental factors exerted an equal measureof effect. Due to an innately subjective allocation of the equivalent weightings of both factors, the Percentile Weighting Change Calculation Method was suggested as appropriate, i.e. by how much one can alter the weighting of one factor to the benefit of the other such that the outcome of a marketing auto-audit would remain unaffected. For smaller than ten percentile point changes in the weighting of one factor to the benefit of the other, and for a more qualified evaluation of marketing auto-audits, it is recommended that the EIFE-External and Internal Factor Evaluation Method be used.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2001
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Marketing a komunikace
ISSN
1211-5622
e-ISSN
—
Svazek periodika
2001
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
13-17
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—