Ověření marketingového autoauditu pro malé a středně velké firmy v praxi
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F01%3A63500418" target="_blank" >RIV/70883521:28120/01:63500418 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Ověření marketingového autoauditu pro malé a středně velké firmy v praxi
Popis výsledku v původním jazyce
Marketingový audit je nezbytnou součástí kontroly marketingových aktivit ve firmě. Pro malé a středně velké firmy byl z důvodu finanční náročnosti externího aditora navržen marketingový autoaudit. Při vyhodnocení marketingového autoauditu se vycházelo zpředpokladu, že na výsledek působí faktory makroprostředí a mikroprostředí stejným dílem. Z důvodu subjektivního přidělení rovnocenných vah oběma faktorům byla navržena metoda výpočtu možné procentuální změny vah, tedy o kolik můžeme změnit váhy jednohofaktoru ve prospěch druhého, aby výsledek marketingového autoauditu zůstal stejný. Pro ověření užitečnosti takového auditu bylo osloveno 78 malých a středně velkých firem, u kterých byl autoaudit proveden.
Název v anglickém jazyce
Testing of Marketing Auto-audit of Small and Medium Enterprises in Practice
Popis výsledku anglicky
Marketing audits are the most suitable form of control of marketing activities in enterprises, and their aims are the control of individual marketing functions in such enterprises. For small and medium enterprises, due the high financial burdens involvedin the activities of external auditors, this is a highly suitable form of marketing auto-audit. The following contribution is devoted to the creation of marketing auto-audits specifically for small and medium-sized businesses and their usability in practice. The suggested auto-audit was carried out in 78 SMEs, and the results obtained, were elaborated in collaboration with the Centre for Empirical Studies, STEM/MARK a.s, using the MEDIA OPENER programme.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2001
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
E+M. Ekonomie a Management
ISSN
1212-3609
e-ISSN
—
Svazek periodika
IV.
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
59-63
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—