Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Ověření marketingového autoauditu pro malé a středně velké firmy v praxi

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F01%3A63500418" target="_blank" >RIV/70883521:28120/01:63500418 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Ověření marketingového autoauditu pro malé a středně velké firmy v praxi

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Marketingový audit je nezbytnou součástí kontroly marketingových aktivit ve firmě. Pro malé a středně velké firmy byl z důvodu finanční náročnosti externího aditora navržen marketingový autoaudit. Při vyhodnocení marketingového autoauditu se vycházelo zpředpokladu, že na výsledek působí faktory makroprostředí a mikroprostředí stejným dílem. Z důvodu subjektivního přidělení rovnocenných vah oběma faktorům byla navržena metoda výpočtu možné procentuální změny vah, tedy o kolik můžeme změnit váhy jednohofaktoru ve prospěch druhého, aby výsledek marketingového autoauditu zůstal stejný. Pro ověření užitečnosti takového auditu bylo osloveno 78 malých a středně velkých firem, u kterých byl autoaudit proveden.

  • Název v anglickém jazyce

    Testing of Marketing Auto-audit of Small and Medium Enterprises in Practice

  • Popis výsledku anglicky

    Marketing audits are the most suitable form of control of marketing activities in enterprises, and their aims are the control of individual marketing functions in such enterprises. For small and medium enterprises, due the high financial burdens involvedin the activities of external auditors, this is a highly suitable form of marketing auto-audit. The following contribution is devoted to the creation of marketing auto-audits specifically for small and medium-sized businesses and their usability in practice. The suggested auto-audit was carried out in 78 SMEs, and the results obtained, were elaborated in collaboration with the Centre for Empirical Studies, STEM/MARK a.s, using the MEDIA OPENER programme.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2001

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    E+M. Ekonomie a Management

  • ISSN

    1212-3609

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    IV.

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    59-63

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus