Marketingový autoaudit pro malé a střední firmy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F01%3A63500417" target="_blank" >RIV/70883521:28120/01:63500417 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Marketingový autoaudit pro malé a střední firmy
Popis výsledku v původním jazyce
Přestože mnoho malých a středně velkých firem odmítá marketingové výhody vznikající z dobře vykonávaných marketingových aktivit, jeho význam roste. V současné době je marketing v českých firmách velmi podceňován a zvláště malé a středně velké firmy nepřikládají této činnosti příliš velkou důležitost. Právě z důvodu možné kontroly marketingových aktivit u malých a středních firem byl navržen níže popsaný, vlastními silami proveditelný marketingový autoaudit, který má upozornit představitele firem na problematické oblasti a vyprovokovat je k nápravě.
Název v anglickém jazyce
Marketing Audit for Small and Medium Enterprices
Popis výsledku anglicky
Despite the fact that many small and medium enterprises (SMEs) reject the advantages to be gained from well-performed marketing based activities, their significance is steadily growing. Currently, marketing is seriously undervalued in Czech enterprises,especially in SMEs. Not enough importance is placed on these activities. Precisely for this reason, and with the view to carrying out marketing controls in SMEs, the suggested marketing auto-audit described below, has been designed to draw to the attent ion of the chief representatives of such enterprises the problems faced in this important area, and to provoke them into correcting this fault. The following contribution is devoted to the creation of marketing auto-audits specifically for small and medium-sized businesses.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2001
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
E+M. Ekonomie a Management
ISSN
1212-3609
e-ISSN
—
Svazek periodika
IV.
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
56-61
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—