Marketing v českých malých a středně velkých firmách
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F01%3A63500415" target="_blank" >RIV/70883521:28120/01:63500415 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Marketing v českých malých a středně velkých firmách
Popis výsledku v původním jazyce
Malé a středně velké firmy jsou často řízeny intuitivně a nemají zpracovány a průběžně vyhodnocovány své strategické záměry a marketingové plány, neprovádějí kontrolu marketingové činnosti. Z důvodu posilování postavení malých a středních firem (MSP) vekonomice Fakulta managementu a ekonomiky ve Zlíně provedla již druhý průzkum věnovaný právě problematice malého a středního podnikání. (Průzkum provedený v únoru 1999 byl publikován v časopisech Ekonom, Marketing a komunikace, Marketing Magazine). Dan ý příspěvek seznamuje s výsledky nového průzkumu věnovanému marketingu a marketingovému auditu u českých malých a středně velkých firem.
Název v anglickém jazyce
Marketing in Small and Medium Enterprises
Popis výsledku anglicky
Small and medium enterprises are often managed by intuition and do not prepare any strategic and marketing plans and evaluate these continuously, they do not check marketing activities. To strengthen the position of small and medium enterprises (S MEs) in the economy, the Faculty of Management and Economics in Zlín has already carried out the second research devoted to problems of small and medium businesses. (The research which was carried out in February 1999 was published in the journals "Ekonom", "Marketing a komunikace", "Marketing Magazine"). The contribution makes us familiar with results of the new research devoted to marketing and marketing audit in Czech small and medium enterprises. The suggested auto-audit was carried out in 78 SMEs, and the results obtained, were elaborated in collaboration with the Centre for Empirical Studies, STEM/MARK a.s, using the MEDIA OPENER programme.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2001
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník referátů z 6. mezinárodní konference na téma "Cestovní ruch, regionální rozvoj a školství"
ISBN
80-7040-489-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
24
Strana od-do
22-24
Název nakladatele
Jihočeská univerzita. České Budějovice
Místo vydání
České Budějovice
Místo konání akce
České Budějovice
Datum konání akce
1. 1. 2001
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—