Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Marketing v českých malých a středně velkých firmách

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F01%3A63500415" target="_blank" >RIV/70883521:28120/01:63500415 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Marketing v českých malých a středně velkých firmách

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Malé a středně velké firmy jsou často řízeny intuitivně a nemají zpracovány a průběžně vyhodnocovány své strategické záměry a marketingové plány, neprovádějí kontrolu marketingové činnosti. Z důvodu posilování postavení malých a středních firem (MSP) vekonomice Fakulta managementu a ekonomiky ve Zlíně provedla již druhý průzkum věnovaný právě problematice malého a středního podnikání. (Průzkum provedený v únoru 1999 byl publikován v časopisech Ekonom, Marketing a komunikace, Marketing Magazine). Dan ý příspěvek seznamuje s výsledky nového průzkumu věnovanému marketingu a marketingovému auditu u českých malých a středně velkých firem.

  • Název v anglickém jazyce

    Marketing in Small and Medium Enterprises

  • Popis výsledku anglicky

    Small and medium enterprises are often managed by intuition and do not prepare any strategic and marketing plans and evaluate these continuously, they do not check marketing activities. To strengthen the position of small and medium enterprises (S MEs) in the economy, the Faculty of Management and Economics in Zlín has already carried out the second research devoted to problems of small and medium businesses. (The research which was carried out in February 1999 was published in the journals "Ekonom", "Marketing a komunikace", "Marketing Magazine"). The contribution makes us familiar with results of the new research devoted to marketing and marketing audit in Czech small and medium enterprises. The suggested auto-audit was carried out in 78 SMEs, and the results obtained, were elaborated in collaboration with the Centre for Empirical Studies, STEM/MARK a.s, using the MEDIA OPENER programme.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2001

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník referátů z 6. mezinárodní konference na téma "Cestovní ruch, regionální rozvoj a školství"

  • ISBN

    80-7040-489-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    24

  • Strana od-do

    22-24

  • Název nakladatele

    Jihočeská univerzita. České Budějovice

  • Místo vydání

    České Budějovice

  • Místo konání akce

    České Budějovice

  • Datum konání akce

    1. 1. 2001

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku