Dotazníky v marketingových výzkumech
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F01%3A63500460" target="_blank" >RIV/70883521:28120/01:63500460 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Dotazníky v marketingových výzkumech
Popis výsledku v původním jazyce
Použití statistických metod je nedílnou součástí marketingových výzkumů. Velký význam mezi nimi zaujímají dotazníky, jejich správné vytváření a pak vyhodnocení. Nesprávné dotazníky mohou způsobit mnoho chyb v celém marketingovém výzkumu.
Název v anglickém jazyce
Questionnaires in Marketing Researches
Popis výsledku anglicky
One of the integral part of merketing researches is applyng of statistical methods. The questionnairs occupy a great importance among these methods, especially their creation and then survey. Wrong questionnais their creation and then survey. Wrong questionnais may cause many mistakes in the whole marketing research.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
BB - Aplikovaná statistika, operační výzkum
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2001
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník z mezinárodní konference Prastan 2001
ISBN
80-88946-13-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
107-110
Název nakladatele
Slovenská štatistická a demografická spoločnosť
Místo vydání
Bratislava
Místo konání akce
Kočovice
Datum konání akce
1. 1. 2001
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—