Reklama na Internetu - nástroj konkurenčního boje
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F01%3A63500463" target="_blank" >RIV/70883521:28120/01:63500463 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Reklama na Internetu - nástroj konkurenčního boje
Popis výsledku v původním jazyce
Internet, nazývaný komunikačním médiem 21. století. Organizace dnes komunikují se zákazníky, dodavateli a prodejci pouze jedním kliknutím myší. Ty firmy, které jsou již dnes na Internetu, ať již ve formě www prezentace, reklamních banneru nebo přes Internet obchodují, mají dnes velkou konkurenční výhodu.
Název v anglickém jazyce
The Internet advertitising - instrument of competitive struggle
Popis výsledku anglicky
The Internet has revolutionised twenty-first-centrury business. Organisations today communicate with customers, suppliers and sellers at e-speed with the click of a mouse. Companies, that using Internet as www presentation or advertising banner or e-businness, has competition advantage.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2001
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Internet a konkurenceschopnost podniku
ISBN
80-238-6785-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
129-133
Název nakladatele
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Místo vydání
Zlín
Místo konání akce
Zlín
Datum konání akce
1. 1. 2001
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—