Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Nový marketing. Konvergence marketingu a managementu převažuje nad divergencí

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F02%3A63500829" target="_blank" >RIV/70883521:28120/02:63500829 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Nový marketing. Konvergence marketingu a managementu převažuje nad divergencí

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Charakteristika hlavních trendů současného marketingu obsahuje především elektronický marketing, řízení vztahů k zákazníkům, hodnotový a humanistický marketing. Ty pomáhají dosahovat konkurenčních výhod

  • Název v anglickém jazyce

    The new marketing. Konvergence of the marketing and management diwigh divergence

  • Popis výsledku anglicky

    Tre trends of contemporery marketing endore eletronical charakterisation of customer relationship management, value marketing and humanistic marketing. The help us oplain the competitive advantage.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2002

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Marketingový management a manažerský marketing

  • ISBN

    80-7318-079-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    21-26

  • Název nakladatele

    UTB

  • Místo vydání

    Zlín

  • Místo konání akce

    Zlín

  • Datum konání akce

    1. 1. 2002

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku