Nový marketing. Konvergence marketingu a managementu převažuje nad divergencí
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F02%3A63500829" target="_blank" >RIV/70883521:28120/02:63500829 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Nový marketing. Konvergence marketingu a managementu převažuje nad divergencí
Popis výsledku v původním jazyce
Charakteristika hlavních trendů současného marketingu obsahuje především elektronický marketing, řízení vztahů k zákazníkům, hodnotový a humanistický marketing. Ty pomáhají dosahovat konkurenčních výhod
Název v anglickém jazyce
The new marketing. Konvergence of the marketing and management diwigh divergence
Popis výsledku anglicky
Tre trends of contemporery marketing endore eletronical charakterisation of customer relationship management, value marketing and humanistic marketing. The help us oplain the competitive advantage.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2002
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Marketingový management a manažerský marketing
ISBN
80-7318-079-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
21-26
Název nakladatele
UTB
Místo vydání
Zlín
Místo konání akce
Zlín
Datum konání akce
1. 1. 2002
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—