Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Analýza hybných sil a konkurenčních faktorů v podmínkách české výrobní firmy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F03%3A63501425" target="_blank" >RIV/70883521:28120/03:63501425 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Analýza hybných sil a konkurenčních faktorů v podmínkách české výrobní firmy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek analyzuje hybné síly a konkurenční faktory v podmínkách české výrobní firmy XYZ. Firma vyrábí a prodává chladící zařízení. V rámci výzkumného záměru FaME UTB ve Zlíně byly vydefinovány tři základní firemní kameny. Následně byly odvozeny vnitřnífiremní hybné síly výkonnosti a konkurenceschopnosti. Autoři analyzují hybnou sílu "mise a vize", "cíle" a "firemní strategie podniku XYZ". Jsou popisovány výsledky analýz klíčových podnikových oblastí spolu s projektem posilování těchto oblastí.

  • Název v anglickém jazyce

    Analyse of motive forces and competitive factors in the conditions of czech productive firm

  • Popis výsledku anglicky

    The paper analyses motive forces and competitive factors in conditions of the Czech manufacturing company XYZ. Company produces and sells refrigerators equipment. In the research project of FAME UTB in Zlín, there were defined three basic company stones.Out of these stones there are inferred interior motive forces of the company performance respectively competitive ability. Authors analyse motive force "mission and vision", motive force "goals" and motive force "company strategy of company XYZ". There are described results of the key company area analysis together with the project of strengthening of the key company area.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2003

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Ekonomika a manažment podnikov

  • ISBN

    80-969031-9-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    95-101

  • Název nakladatele

    Technická univerzita vo Zvolene

  • Místo vydání

    Zvolen

  • Místo konání akce

    Zvolen

  • Datum konání akce

    5. 11. 2003

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku