Firemní hodnoty v ČR - prostředek komunikace managementu se stakeholders
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F05%3A63503022" target="_blank" >RIV/70883521:28120/05:63503022 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Firemní hodnoty v ČR - prostředek komunikace managementu se stakeholders
Popis výsledku v původním jazyce
Autor se v tomto článku zaobírá firemními hodnotami a jejich hodnotou pro důvěryhodnost firmy. Moderní firma se musí zaměřovat na komunikaci s různými skupinami veřejnosti, protože její okolí značně ovlivňuje její činnost. Skupiny stakeholders jsou významné pro její stabilitu. Jedním z nástrojů takové komunikace mohou být firemní hodnoty. Pokud firma demonstruje své hodnoty, dostavá se pod veřejnou kontrolu a může si tak zlepšit svou důvěryhodnost, je to zárovneň i cesta pro snižování informační asymetrie. Součástí tohoto článku jsou čtyři průzkumy zaměřené na danou problematiku.
Název v anglickém jazyce
Firemní hodnoty v ČR - prostředek komunikace managementu se stakeholders
Popis výsledku anglicky
The author of this conference paper is interested in firm#s values and influence of these values to corporate credibility. Modern firm has to concentrate its attention to communication with various groups of stakeholders because the surroundings is moreimportant for its activities. Employees, customers, consumers, contractors, shareholders, others investors, authorities and another groups of stakeholders are indispensable for firm#s stability. Demonstrating firm#s values can be a tool for improving ofcommunication with these groups. If the firm demonstrates its values it could be under major public control. But it is also a way of improving firm#s credibility and good will. Demonstrating of firm#s values is also method of reduction information asymmetry. Part of this conference paper are four researches of firm#s values and citizen#s preference. In the conclusion you can find a comparation of values of various groups (eg. Czech firms and citizens of the Czech Republic).
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2005
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník příspěvků z konference Modelovanie procesov manažmentu
ISBN
80 - 8070-447-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
389-396
Název nakladatele
Žilinská univerzita v Žilině v EDIS
Místo vydání
Žilina
Místo konání akce
Žilina
Datum konání akce
1. 1. 2005
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—