Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Firemní hodnoty v ČR - prostředek komunikace managementu se stakeholders

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F05%3A63503022" target="_blank" >RIV/70883521:28120/05:63503022 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Firemní hodnoty v ČR - prostředek komunikace managementu se stakeholders

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Autor se v tomto článku zaobírá firemními hodnotami a jejich hodnotou pro důvěryhodnost firmy. Moderní firma se musí zaměřovat na komunikaci s různými skupinami veřejnosti, protože její okolí značně ovlivňuje její činnost. Skupiny stakeholders jsou významné pro její stabilitu. Jedním z nástrojů takové komunikace mohou být firemní hodnoty. Pokud firma demonstruje své hodnoty, dostavá se pod veřejnou kontrolu a může si tak zlepšit svou důvěryhodnost, je to zárovneň i cesta pro snižování informační asymetrie. Součástí tohoto článku jsou čtyři průzkumy zaměřené na danou problematiku.

  • Název v anglickém jazyce

    Firemní hodnoty v ČR - prostředek komunikace managementu se stakeholders

  • Popis výsledku anglicky

    The author of this conference paper is interested in firm#s values and influence of these values to corporate credibility. Modern firm has to concentrate its attention to communication with various groups of stakeholders because the surroundings is moreimportant for its activities. Employees, customers, consumers, contractors, shareholders, others investors, authorities and another groups of stakeholders are indispensable for firm#s stability. Demonstrating firm#s values can be a tool for improving ofcommunication with these groups. If the firm demonstrates its values it could be under major public control. But it is also a way of improving firm#s credibility and good will. Demonstrating of firm#s values is also method of reduction information asymmetry. Part of this conference paper are four researches of firm#s values and citizen#s preference. In the conclusion you can find a comparation of values of various groups (eg. Czech firms and citizens of the Czech Republic).

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2005

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník příspěvků z konference Modelovanie procesov manažmentu

  • ISBN

    80 - 8070-447-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    389-396

  • Název nakladatele

    Žilinská univerzita v Žilině v EDIS

  • Místo vydání

    Žilina

  • Místo konání akce

    Žilina

  • Datum konání akce

    1. 1. 2005

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku