Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Firma jen těžko přeroste svůj stín bez PR jako nástroje komunikace s #finanční veřejností#.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F05%3A63503023" target="_blank" >RIV/70883521:28120/05:63503023 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Firma jen těžko přeroste svůj stín bez PR jako nástroje komunikace s #finanční veřejností#.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Autor se ve svém článku zabývá problematikou komunikace se zájmovými skupinami, konkrétně komunikací s tzv. finanční veřejností, kam zařazuje akcionáře, investory a finanční analytiky. Poukazuje na význam public relations pro komunikaci s těmito skupinami. Definuje komunikační prostředky vhodné pro komunikaci s finanční veřejností. Součástí příspěvku jsou i výsledku průzkumu vnímání významnosti jednotlivých skupin finanční veřejnosti významnými firmami, které působí v České republice, a to jak v oblastech výrobní, tak v oblastech nevýrobních. Dále jsou uveden výsledky analýzy skutečné komunikace firem s těmito skupinami.

  • Název v anglickém jazyce

    Firma jen těžko přeroste svůj stín bez PR jako nástroje komunikace s #finanční veřejností#.

  • Popis výsledku anglicky

    The communication with stakeholders especially with shareholders, investors and financial analysts is the main theme of this conference paper. Public relations is indicate as useful tool of communication with these public´s groups. There are defined communication´s tools apposite for communication with financial audiences. Results of communication importance of shareholders, investors a finacial analysts for important firms from the Czech republic research are inseperable from this conference paper. Subsequent part of it are results of real firm´s communication with financial audiences analysis.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2005

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník mezinárodní konference Finance a účetnictví ve vědě, výuce a praxi

  • ISBN

    80 - 7318-288-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    209

  • Strana od-do

    123

  • Název nakladatele

    Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

  • Místo vydání

    Zlín

  • Místo konání akce

    Zlín

  • Datum konání akce

    1. 1. 2005

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku