Firemní požadavky na schopnosti a dovednosti marketingového manažera
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F06%3A63504831" target="_blank" >RIV/70883521:28120/06:63504831 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Firemní požadavky na schopnosti a dovednosti marketingového manažera
Popis výsledku v původním jazyce
Schopnosti a dovednosti marketingových managerů se odvíjí od požadavků současných firem, jejichž stanovenou prioritou je - uspět na trhu. Růst marketingu jako vědecké disciplíny je ovlivněn s rozvojem zkoumání v oblastech ekonomických a sociálních věd. Všechny tyto disciplíny se rozvíjí svými vlastními vědeckými metodami, ale výsledky se obtížně aplikují pro potřeby firem v dnešním podnikatelském prostředí. Má-li marketingový manažer naplnit očekávání firem musí při řešení problémů vycházet z interdisciplinarity vědomostí a dovedností v oblasti komplexně prováděného marketingu, kde v současnosti sehrává rozhodující roli schopnost spolupracovat s konkurencí a tvořit kooperující aliance firem na bázi vzájemné důvěry.
Název v anglickém jazyce
Firms´ Requirements on Marketing Manager´s Skills and Abilities
Popis výsledku anglicky
Schopnosti a dovednosti marketingových managerů se odvíjí od požadavků současných firem, jejichž stanovenou prioritou je - uspět na trhu. Růst marketingu jako vědecké disciplíny je ovlivněn s rozvojem zkoumání v oblastech ekonomických a sociálních věd. Všechny tyto disciplíny se rozvíjí svými vlastními vědeckými metodami, ale výsledky se obtížně aplikují pro potřeby firem v dnešním podnikatelském prostředí. Má-li marketingový manažer naplnit očekávání firem musí při řešení problémů vycházet z interdisciplinarity vědomostí a dovedností v oblasti komplexně prováděného marketingu, kde v současnosti sehrává rozhodující roli schopnost spolupracovat s konkurencí a tvořit kooperující aliance firem na bázi vzájemné důvěry.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Ekonomické znalosti pro tržní praxi
ISBN
80-244-1468-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
95-98
Název nakladatele
Univerzita Palackého v Olomouci
Místo vydání
Olomouc
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—