Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Firemní požadavky na schopnosti a dovednosti marketingového manažera

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F06%3A63504831" target="_blank" >RIV/70883521:28120/06:63504831 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Firemní požadavky na schopnosti a dovednosti marketingového manažera

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Schopnosti a dovednosti marketingových managerů se odvíjí od požadavků současných firem, jejichž stanovenou prioritou je - uspět na trhu. Růst marketingu jako vědecké disciplíny je ovlivněn s rozvojem zkoumání v oblastech ekonomických a sociálních věd. Všechny tyto disciplíny se rozvíjí svými vlastními vědeckými metodami, ale výsledky se obtížně aplikují pro potřeby firem v dnešním podnikatelském prostředí. Má-li marketingový manažer naplnit očekávání firem musí při řešení problémů vycházet z interdisciplinarity vědomostí a dovedností v oblasti komplexně prováděného marketingu, kde v současnosti sehrává rozhodující roli schopnost spolupracovat s konkurencí a tvořit kooperující aliance firem na bázi vzájemné důvěry.

  • Název v anglickém jazyce

    Firms´ Requirements on Marketing Manager´s Skills and Abilities

  • Popis výsledku anglicky

    Schopnosti a dovednosti marketingových managerů se odvíjí od požadavků současných firem, jejichž stanovenou prioritou je - uspět na trhu. Růst marketingu jako vědecké disciplíny je ovlivněn s rozvojem zkoumání v oblastech ekonomických a sociálních věd. Všechny tyto disciplíny se rozvíjí svými vlastními vědeckými metodami, ale výsledky se obtížně aplikují pro potřeby firem v dnešním podnikatelském prostředí. Má-li marketingový manažer naplnit očekávání firem musí při řešení problémů vycházet z interdisciplinarity vědomostí a dovedností v oblasti komplexně prováděného marketingu, kde v současnosti sehrává rozhodující roli schopnost spolupracovat s konkurencí a tvořit kooperující aliance firem na bázi vzájemné důvěry.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Ekonomické znalosti pro tržní praxi

  • ISBN

    80-244-1468-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    3

  • Strana od-do

    95-98

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého v Olomouci

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku