Nové trendy na rozhlasovém trhu České republiky (s akcentem pro použití v marketingových komunikacích)
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F06%3A63505040" target="_blank" >RIV/70883521:28120/06:63505040 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Nové trendy na rozhlasovém trhu České republiky (s akcentem pro použití v marketingových komunikacích)
Popis výsledku v původním jazyce
Na českém rozhlasovém trhu je vysoký počet konkurentů, celoplošná i regionální rádia zápasí o přízeň posluchačů a snaží se je přesvědčit jak tradičními, tak neobvyklými způsoby propagace. Aby se jednotlivé stanice staly více konkurenceschopné, tvoří tzv.sítě (obchodní a programové). V tomto příspěvku se zabývám změnami na trhu za poslední dva roky, vlivem konsolidací na prodej reklamy a budoucí podobu rozhlasového programu.
Název v anglickém jazyce
Nové trendy na rozhlasovém trhu České republiky (s akcentem pro použití v marketingových komunikacích)
Popis výsledku anglicky
The Czech radio market is full of competiting subjects, full-area and regional stations are in the fight for listeners and trying convince them with usual or unusual ways of promotion. To be more able to compete, stations are joining each other into bussines and programme networks. In this article I deal with changes during last two years on Czech radio market, consolidation´s influence to radio advertising selling and future form of programme.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Mezinárodní Baťova doktorandská konference
ISBN
80-7318-384-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
61
Název nakladatele
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Místo vydání
Zlín
Místo konání akce
Zlín
Datum konání akce
27. 4. 2006
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—