Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Nové trendy na rozhlasovém trhu České republiky (s akcentem pro použití v marketingových komunikacích)

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F06%3A63505040" target="_blank" >RIV/70883521:28120/06:63505040 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Nové trendy na rozhlasovém trhu České republiky (s akcentem pro použití v marketingových komunikacích)

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Na českém rozhlasovém trhu je vysoký počet konkurentů, celoplošná i regionální rádia zápasí o přízeň posluchačů a snaží se je přesvědčit jak tradičními, tak neobvyklými způsoby propagace. Aby se jednotlivé stanice staly více konkurenceschopné, tvoří tzv.sítě (obchodní a programové). V tomto příspěvku se zabývám změnami na trhu za poslední dva roky, vlivem konsolidací na prodej reklamy a budoucí podobu rozhlasového programu.

  • Název v anglickém jazyce

    Nové trendy na rozhlasovém trhu České republiky (s akcentem pro použití v marketingových komunikacích)

  • Popis výsledku anglicky

    The Czech radio market is full of competiting subjects, full-area and regional stations are in the fight for listeners and trying convince them with usual or unusual ways of promotion. To be more able to compete, stations are joining each other into bussines and programme networks. In this article I deal with changes during last two years on Czech radio market, consolidation´s influence to radio advertising selling and future form of programme.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Mezinárodní Baťova doktorandská konference

  • ISBN

    80-7318-384-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    61

  • Název nakladatele

    Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

  • Místo vydání

    Zlín

  • Místo konání akce

    Zlín

  • Datum konání akce

    27. 4. 2006

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku