Zvýšení účinku marketingové komunikace s cílovou skupinou;
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F06%3A63505041" target="_blank" >RIV/70883521:28120/06:63505041 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Zvýšení účinku marketingové komunikace s cílovou skupinou;
Popis výsledku v původním jazyce
ískat převahu na rozhlasovém trhu České republiky je velmi těžké, vzhledem k vysokému počtu konkurentů. Proto se každá stanice snaží co nejvíce odlišit ve svých programových a marketingových aktivitách. Rockové rádio AZ zvolilo formu vyhledávací hudebnísoutěže. Pro tento účel se spojilo s pivovarem Janáček z Uherského Brodu. Výsledkem je nová značka piva v sortimentu pivovaru Janáček. V tomto příspěvku představuji oba zúčastněné subjekty, popisuji způsob jak spolupráce probíhá, které propagační a komunikační kanály byly při realizaci zvoleny a nabízím také doporučení pro další budoucnost Rockové 12.
Název v anglickém jazyce
Zvýšení účinku marketingové komunikace s cílovou skupinou;
Popis výsledku anglicky
To aim majority in radio market of Czech republic is very difficult, because of many competitors. That´s why each radio station wants to differentiate itself in using of various programme and marketing activities. Rock radio AZ chose a form of music searching contest. Radio has connected with Janacek brewery Uhersky Brod for purpose and a new brand of beer is the outcome. This article introducing both subjects, describes ways of their cooperations, promoting and communicating channels and offers some recommendations for the next future of AZ radio´s Rock 12.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Firma a konkurenční prostředí 2006
ISBN
80-7302-119-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
48-55
Název nakladatele
KONVOJ
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
1. 1. 2006
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—