Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Zvýšení účinku marketingové komunikace s cílovou skupinou;

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F06%3A63505041" target="_blank" >RIV/70883521:28120/06:63505041 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Zvýšení účinku marketingové komunikace s cílovou skupinou;

  • Popis výsledku v původním jazyce

    ískat převahu na rozhlasovém trhu České republiky je velmi těžké, vzhledem k vysokému počtu konkurentů. Proto se každá stanice snaží co nejvíce odlišit ve svých programových a marketingových aktivitách. Rockové rádio AZ zvolilo formu vyhledávací hudebnísoutěže. Pro tento účel se spojilo s pivovarem Janáček z Uherského Brodu. Výsledkem je nová značka piva v sortimentu pivovaru Janáček. V tomto příspěvku představuji oba zúčastněné subjekty, popisuji způsob jak spolupráce probíhá, které propagační a komunikační kanály byly při realizaci zvoleny a nabízím také doporučení pro další budoucnost Rockové 12.

  • Název v anglickém jazyce

    Zvýšení účinku marketingové komunikace s cílovou skupinou;

  • Popis výsledku anglicky

    To aim majority in radio market of Czech republic is very difficult, because of many competitors. That´s why each radio station wants to differentiate itself in using of various programme and marketing activities. Rock radio AZ chose a form of music searching contest. Radio has connected with Janacek brewery Uhersky Brod for purpose and a new brand of beer is the outcome. This article introducing both subjects, describes ways of their cooperations, promoting and communicating channels and offers some recommendations for the next future of AZ radio´s Rock 12.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Firma a konkurenční prostředí 2006

  • ISBN

    80-7302-119-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    48-55

  • Název nakladatele

    KONVOJ

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    1. 1. 2006

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku