Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Servisní služby k ERP systémům jako klíčový prvek kvalitní péče o zákazníka

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F07%3A63506290" target="_blank" >RIV/70883521:28120/07:63506290 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    ERP systems customer service provision as a key element for quality customer care

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The services that are provided to ERP systems customers are becoming an increasingly important decision criterion - even in the ERP solution selection phase. The point of these sevices is to ensure the trouble.free running of the ERP system being implemented, as well as to cater for its future development. The competitive abilities of all of the members involved also have an important influence on th range, level and quality. This articel summarises current knowledge based on exclusive research into service provision offered by ERP systems suppliers on the Czech market.

  • Název v anglickém jazyce

    ERP systems customer service provision as a key element for quality customer care

  • Popis výsledku anglicky

    The services that are provided to ERP systems customers are becoming an increasingly important decision criterion - even in the ERP solution selection phase. The point of these sevices is to ensure the trouble.free running of the ERP system being implemented, as well as to cater for its future development. The competitive abilities of all of the members involved also have an important influence on th range, level and quality. This articel summarises current knowledge based on exclusive research into service provision offered by ERP systems suppliers on the Czech market.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Systémová integrácia 2007

  • ISBN

    978-80-8070-739-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    99-105

  • Název nakladatele

    Česká společnost pro systémovou integraci

  • Místo vydání

    Žilina

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku