Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Servisní služby k ERP systémům jako klíčový prvek kvalitní péče o zákazníka

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F07%3A63506297" target="_blank" >RIV/70883521:28120/07:63506297 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Servisní služby k ERP systémům jako klíčový prvek kvalitní péče o zákazníka

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The services which are provided to ERP systems customers are becoming more and more important decision crierion even in the phase of choosing the ERP solution. The point of these services is to ensure the trouble-free run of the implementing ERP system and its future development. The range, level and quality of them has also a big influence on the competitive abilities of all members involved. This article summarises the up-to-date knowledge from the exclusive research of the services within the suppliers of ERP systems on the Czech market.

  • Název v anglickém jazyce

    ERP systems customer service provision as a key element for quality customer care

  • Popis výsledku anglicky

    The services which are provided to ERP systems customers are becoming more and more important decision crierion even in the phase of choosing the ERP solution. The point of these services is to ensure the trouble-free run of the implementing ERP system and its future development. The range, level and quality of them has also a big influence on the competitive abilities of all members involved. This article summarises the up-to-date knowledge from the exclusive research of the services within the suppliers of ERP systems on the Czech market.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    World of Information Systems 2007

  • ISBN

    978-80-7318-561-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    89-94

  • Název nakladatele

    Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

  • Místo vydání

    Zlín

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku