Servisní služby k ERP systémům jako klíčový prvek kvalitní péče o zákazníka
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F07%3A63506297" target="_blank" >RIV/70883521:28120/07:63506297 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Servisní služby k ERP systémům jako klíčový prvek kvalitní péče o zákazníka
Popis výsledku v původním jazyce
The services which are provided to ERP systems customers are becoming more and more important decision crierion even in the phase of choosing the ERP solution. The point of these services is to ensure the trouble-free run of the implementing ERP system and its future development. The range, level and quality of them has also a big influence on the competitive abilities of all members involved. This article summarises the up-to-date knowledge from the exclusive research of the services within the suppliers of ERP systems on the Czech market.
Název v anglickém jazyce
ERP systems customer service provision as a key element for quality customer care
Popis výsledku anglicky
The services which are provided to ERP systems customers are becoming more and more important decision crierion even in the phase of choosing the ERP solution. The point of these services is to ensure the trouble-free run of the implementing ERP system and its future development. The range, level and quality of them has also a big influence on the competitive abilities of all members involved. This article summarises the up-to-date knowledge from the exclusive research of the services within the suppliers of ERP systems on the Czech market.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
World of Information Systems 2007
ISBN
978-80-7318-561-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
89-94
Název nakladatele
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Místo vydání
Zlín
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—