M-learning - nové paradigma vzdělávání pomocí ICT.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F07%3A63506393" target="_blank" >RIV/70883521:28120/07:63506393 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
M-learning - nové paradigma vzdělávání pomocí ICT.
Popis výsledku v původním jazyce
Moderní forma vzdělávání pomocí ICT - eLearning, je dnes naprosto běžnou záležitostí. Existují však situace, kdy je nezbytné tuto metodu ještě více modernizovat a přizpůsobovat ji novým trendům. Můžeme přitom využít volných chvil, kdy většina z nás má poruce mobil, nebo třeba i PDA. Jedním z řešení této situace mohou být interaktivní multimediální kurzy využívající mobilní ICT v procesu vzdělávání. Do popředí se tak dostává pojem mLearning (mobilní eLearning). Pro uchopení možností, které mobilní ICT skýtají, příspěvek nastiňuje principy mLearning, jako nové, doplňkové formy vzdělávání založené na aktivním samostudiu a individuální práci studujících.
Název v anglickém jazyce
M-LEARNING - A NEW PARADIGM IN EDUCATION
Popis výsledku anglicky
The evolution in education and training at a distance can be characterized as a move from distance learning to e-Learning and m-Learning (mobile learning). Handheld devices are emerging as one of the most promising technologies for supporting learning and particularly collaborative learning scenarios; mainly because they offer new opportunities for individuals who require mobile computer solutions that other devices cannot provide. The paper presents the details of using mobile devices and wireless technologies that could be used for m-learning in education and training. Article explores the possibilities and presents vision of the new classroom, one in which mobile phones are a key learning tool. Mobile technologies are a future in e-Learning technologies.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Alternativní metody výuky 2007
ISBN
978-80-7041-129-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
33
Název nakladatele
Univerzita Hradec Králové
Místo vydání
Hradec Králové
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—