Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Outdoor - reklama budúcnosti

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F08%3A63507526" target="_blank" >RIV/70883521:28120/08:63507526 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/70883521:28120/08:43867385

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    slovinština

  • Název v původním jazyce

    Outdoor - reklama budúcnosti

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Príspevok je zameraný na outdoor (vonkajšie) reklamy. Jeho cieľom je priblížiť súčasný stav outdoor reklamy v Českej republike, jej výhody a potenciál do budúcnosti. Táto téma je aktuálna najmä v súčasnosti, keďže záujem o vonkajšie reklamy neustále narastá. Dokázať to môže viacero faktorov. Zvyšuje sa nielen počet takýchto reklám, ale aj ich veľkosť. Vzrastajú samozrejme nároky zadávateľov týchto reklám, a tiež konkurenčný boj medzi agentúrami. Článok tiež hodnotí postavenie outdoor reklamy v USA a porovnáva ho so situáciou v Českej republike

  • Název v anglickém jazyce

    Outdoor ? an advertisement of the future?

  • Popis výsledku anglicky

    This paper is focused on outdoor advertisements. Its aim is to approach actual situation in outdoor advertising in Czech Republic, its advantages and potential into the future. Nowadays, this topic is really up-to-date because of the growing interest inthese advertisements. It can be proved by many factors. There has been growing not only the number of these advertisements but also their size. The demands of the advertisement submitters are rising, as well as the competition between agencies. The article is evaluating the role of the outdoor adverts in the USA too, and comparing it with the situation in ČR.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník MendelNet PEF 2008, Evropská vědecká konference posluchačů doktorského studia

  • ISBN

    978-80-87222-03-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    1

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    B4U Publishing

  • Místo vydání

    Brno, Česká republika

  • Místo konání akce

    MZLU v Brně, Česká republika

  • Datum konání akce

    20. 11. 2008

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku