Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

What is the price of outdoor advertising: A case study of the Czech republic?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F75081431%3A_____%2F21%3A00002134" target="_blank" >RIV/75081431:_____/21:00002134 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://web.b.ebscohost.com/abstract?direct=true&profile=ehost&scope=site&authtype=crawler&jrnl=18047890&AN=151418886&h=TS2NoSADQ4PwY0SMKhZ6vhkSqb0wfafRmTiatpfptdMih8kgxaKp0jTv4RdWc7drdms5M345eagFUEf7TFLIXA%3d%3d&crl=c&resultNs=AdminWebAuth&resultLocal=E" target="_blank" >https://web.b.ebscohost.com/abstract?direct=true&profile=ehost&scope=site&authtype=crawler&jrnl=18047890&AN=151418886&h=TS2NoSADQ4PwY0SMKhZ6vhkSqb0wfafRmTiatpfptdMih8kgxaKp0jTv4RdWc7drdms5M345eagFUEf7TFLIXA%3d%3d&crl=c&resultNs=AdminWebAuth&resultLocal=E</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    What is the price of outdoor advertising: A case study of the Czech republic?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Authors aim is to analyze the price of outdoor advertising in various regions of the Czech Republic. The base source of data is the website plakatov.cz, from which the prices of outdoor advertisement in individual regions were obtained.

  • Název v anglickém jazyce

    What is the price of outdoor advertising: A case study of the Czech republic?

  • Popis výsledku anglicky

    Authors aim is to analyze the price of outdoor advertising in various regions of the Czech Republic. The base source of data is the website plakatov.cz, from which the prices of outdoor advertisement in individual regions were obtained.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>imp</sub> - Článek v periodiku v databázi Web of Science

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50200 - Economics and Business

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Ad Alta - Journal of Interdisciplinary Research

  • ISSN

    1804-7890

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    11

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    386-391

  • Kód UT WoS článku

    000674964900063

  • EID výsledku v databázi Scopus