Využití archetypů v komunikaci značky
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F08%3A63507527" target="_blank" >RIV/70883521:28120/08:63507527 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Využití archetypů v komunikaci značky
Popis výsledku v původním jazyce
Práce se zabývá problematikou marketingové komunikace značky v současném tržním prostředí. V úvodu definuje podstatu značky jakožto nástroje komunikačního mixu. Autor poté představuje nový trend využívající pro komunikaci značky obrazy pradávných instinktů, odborně nazývaných archetypy. Práce představuje jednotlivé archetypy, jejich obsah, možnosti využití a příklady značek, které jejich pomocí komunikují. V závěru autor uvádí podmínky pro efektivní využití nového nástroje komunikace.
Název v anglickém jazyce
Archetypes usagepossibility in brand communication
Popis výsledku anglicky
Thesis deals with problematics of marketing communication of the brand in present market environment. It defines principle of brand as a communication mix tool at the beginning. Author introduces new trend when pictures of ancient insticts, expertly called archetypes, are used for brand communication. Thesis brings particular archetypes, their description, usagepossibility and examples of brands which use them for the communication. Author names conditions of effective usage of new communication tool inconclusion.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník recenzovaných příspěvků z Mezinárodní konference branding na CD
ISBN
978-80-7318-773-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
1
Strana od-do
—
Název nakladatele
Fakulta multimediálních komunikací
Místo vydání
Zlín, Česká republika
Místo konání akce
Vizovice, Valašský šenk
Datum konání akce
1. 1. 2008
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—