Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Využití archetypů v komunikaci značky

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F08%3A63507527" target="_blank" >RIV/70883521:28120/08:63507527 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Využití archetypů v komunikaci značky

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Práce se zabývá problematikou marketingové komunikace značky v současném tržním prostředí. V úvodu definuje podstatu značky jakožto nástroje komunikačního mixu. Autor poté představuje nový trend využívající pro komunikaci značky obrazy pradávných instinktů, odborně nazývaných archetypy. Práce představuje jednotlivé archetypy, jejich obsah, možnosti využití a příklady značek, které jejich pomocí komunikují. V závěru autor uvádí podmínky pro efektivní využití nového nástroje komunikace.

  • Název v anglickém jazyce

    Archetypes usagepossibility in brand communication

  • Popis výsledku anglicky

    Thesis deals with problematics of marketing communication of the brand in present market environment. It defines principle of brand as a communication mix tool at the beginning. Author introduces new trend when pictures of ancient insticts, expertly called archetypes, are used for brand communication. Thesis brings particular archetypes, their description, usagepossibility and examples of brands which use them for the communication. Author names conditions of effective usage of new communication tool inconclusion.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník recenzovaných příspěvků z Mezinárodní konference branding na CD

  • ISBN

    978-80-7318-773-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    1

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Fakulta multimediálních komunikací

  • Místo vydání

    Zlín, Česká republika

  • Místo konání akce

    Vizovice, Valašský šenk

  • Datum konání akce

    1. 1. 2008

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku