Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Archetypy v marketingu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F19%3A43900139" target="_blank" >RIV/60076658:12510/19:43900139 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Archetypy v marketingu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá možnostmi využití archetypu v marketingu, v reklamním sdělení, ale i brandingu. Zaměřuje se nejprve na psychologické pojetí tohoto fenoménu dle C. G. Junga, jeho přesahu do (kolektivního) vědomí a nevědomí a vztahu archetypů a kultury včetně archetypální projekce v různých oblastech lidské činnosti. Význam archetypů v marketingu je demonstrován na dvanácti typologiích dle Mark a Pearson (PMAI, 2001). Závěrečná část příspěvku je věnována využití dynamického archetypu hrdiny a jeho cesty jako marketingového příběhu.

  • Název v anglickém jazyce

    Archetypes in marketing

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with the possibilities of using the archetype in marketing, advertising and branding. It focuses first on the psychological conception of this phenomenon according to C. G. Jung, its overlap into (collective) consciousness and unconscious and the relationship of archetypes and culture, including archetypal projection in various areas of human activity. The importance of archetypes in marketing is demonstrated in twelve typologies by Mark and Pearson (PMAI, 2001). The final part of the paper is devoted to the use of the dynamic archetype of the hero and his journey as a marketing story.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50202 - Applied Economics, Econometrics

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Podnikatelské kompetence a řízení lidských zdrojů ve 21. století

  • ISBN

    978-80-7468-143-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    45-49

  • Název nakladatele

    Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

  • Místo vydání

    České Budějovice

  • Místo konání akce

    České Budějovice

  • Datum konání akce

    24. 9. 2019

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku