Využití Internetu při výuce marketingu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F08%3A63507704" target="_blank" >RIV/70883521:28120/08:63507704 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
INTERNET USAGE IN MARKETING TEACHING
Popis výsledku v původním jazyce
This paper deals with internet usage in teaching process. Internet is described as informational, communication, E-business and entertainment medium in the first part. Internet is very young medium which is used very often in teaching process in the Czech Republic. Internet offers a lot of tools for this purpose. The paper presents some of them from theoretical and practical point of view. The second part of this paper is how teachers can use the Internet for marketing teaching. The Internet might be the tool for presenting new marketing ideas, giving students study materials and communicating with them. In many cases it might be very easy assistant. It is not important to use very complicated tools to reach good results.
Název v anglickém jazyce
INTERNET USAGE IN MARKETING TEACHING
Popis výsledku anglicky
This paper deals with internet usage in teaching process. Internet is described as informational, communication, E-business and entertainment medium in the first part. Internet is very young medium which is used very often in teaching process in the Czech Republic. Internet offers a lot of tools for this purpose. The paper presents some of them from theoretical and practical point of view. The second part of this paper is how teachers can use the Internet for marketing teaching. The Internet might be the tool for presenting new marketing ideas, giving students study materials and communicating with them. In many cases it might be very easy assistant. It is not important to use very complicated tools to reach good results.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
ICERI 2008 ? International Conference of Education, Research and Innovation
ISBN
978-84-612-5091-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
1
Strana od-do
—
Název nakladatele
IATED - International Association for Technology, Education and Development
Místo vydání
Madrid
Místo konání akce
Madrid
Datum konání akce
1. 1. 2008
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—