Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Využití Internetu při výuce marketingu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F08%3A63507704" target="_blank" >RIV/70883521:28120/08:63507704 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    INTERNET USAGE IN MARKETING TEACHING

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper deals with internet usage in teaching process. Internet is described as informational, communication, E-business and entertainment medium in the first part. Internet is very young medium which is used very often in teaching process in the Czech Republic. Internet offers a lot of tools for this purpose. The paper presents some of them from theoretical and practical point of view. The second part of this paper is how teachers can use the Internet for marketing teaching. The Internet might be the tool for presenting new marketing ideas, giving students study materials and communicating with them. In many cases it might be very easy assistant. It is not important to use very complicated tools to reach good results.

  • Název v anglickém jazyce

    INTERNET USAGE IN MARKETING TEACHING

  • Popis výsledku anglicky

    This paper deals with internet usage in teaching process. Internet is described as informational, communication, E-business and entertainment medium in the first part. Internet is very young medium which is used very often in teaching process in the Czech Republic. Internet offers a lot of tools for this purpose. The paper presents some of them from theoretical and practical point of view. The second part of this paper is how teachers can use the Internet for marketing teaching. The Internet might be the tool for presenting new marketing ideas, giving students study materials and communicating with them. In many cases it might be very easy assistant. It is not important to use very complicated tools to reach good results.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    ICERI 2008 ? International Conference of Education, Research and Innovation

  • ISBN

    978-84-612-5091-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    1

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    IATED - International Association for Technology, Education and Development

  • Místo vydání

    Madrid

  • Místo konání akce

    Madrid

  • Datum konání akce

    1. 1. 2008

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku