Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Advertisement and digital marketing in terms of Czech companies

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F04130081%3A_____%2F18%3AN0000014" target="_blank" >RIV/04130081:_____/18:N0000014 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://fmk.sk/download/Marketing-Identity-Digital-Mirrors-I.pdf" target="_blank" >https://fmk.sk/download/Marketing-Identity-Digital-Mirrors-I.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Advertisement and digital marketing in terms of Czech companies

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Advertisement is one of the oldest tools of marketing communication and its history and present still shows that it is a tool for marketers continues to be very important. However, even the advertisement has been changed through the ages. There are changes not only its content, but the major changes going through its technical processing, new technology to significantly expand the capabilities of that advertising on target markets can take advantage and uses it. The Internet has brought a significant impact on the content and form of advertising as well as the tools that use the Internet. The paper deals with the use of selected forms of advertising using the tools of digital marketing communication in the terms of the Czech Republic. The text is based on the broader marketing communication research, focusing in particular on small and medium-sized businesses in the Czech Republic.

  • Název v anglickém jazyce

    Advertisement and digital marketing in terms of Czech companies

  • Popis výsledku anglicky

    Advertisement is one of the oldest tools of marketing communication and its history and present still shows that it is a tool for marketers continues to be very important. However, even the advertisement has been changed through the ages. There are changes not only its content, but the major changes going through its technical processing, new technology to significantly expand the capabilities of that advertising on target markets can take advantage and uses it. The Internet has brought a significant impact on the content and form of advertising as well as the tools that use the Internet. The paper deals with the use of selected forms of advertising using the tools of digital marketing communication in the terms of the Czech Republic. The text is based on the broader marketing communication research, focusing in particular on small and medium-sized businesses in the Czech Republic.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Marketing Identity. Digital Mirrors – part I.

  • ISBN

    978-80-8105-985-8

  • ISSN

    1339-5726

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    186-197

  • Název nakladatele

    Faculty of Mass Media Communication, University of SS. Cyril and Methodius in Trnava

  • Místo vydání

    Trnava

  • Místo konání akce

    Trnava

  • Datum konání akce

    6. 11. 2018

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000467818300018