Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Behavior of Creative Employees and Methods of Increasing their Creativity

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F09%3A63508397" target="_blank" >RIV/70883521:28120/09:63508397 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Behavior of Creative Employees and Methods of Increasing their Creativity

  • Popis výsledku v původním jazyce

    With the globalization of world economy and the competition growing, creative employees are playing more and more important role for strengthening the competitiveness of organization. It becomes necessary to research the behavior of creative employees for improving their creativity. In this paper, we firstly researched the characteristics of creative employees from two aspects -- cognitive styles and working qualities. Then, we discuss barriers to creativity and methods of increasing their creativity, separately from the angles of individual and organization.

  • Název v anglickém jazyce

    Behavior of Creative Employees and Methods of Increasing their Creativity

  • Popis výsledku anglicky

    With the globalization of world economy and the competition growing, creative employees are playing more and more important role for strengthening the competitiveness of organization. It becomes necessary to research the behavior of creative employees for improving their creativity. In this paper, we firstly researched the characteristics of creative employees from two aspects -- cognitive styles and working qualities. Then, we discuss barriers to creativity and methods of increasing their creativity, separately from the angles of individual and organization.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    1st International PhD Students Conference "New Economic Challenges"

  • ISBN

    978-80-210-4815-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    21. 1. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku