Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Marketing in project: Option or necessity?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F10%3A63509588" target="_blank" >RIV/70883521:28120/10:63509588 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/70883521:28120/10:63509674

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    slovinština

  • Název v původním jazyce

    Marketing v projekte: možnosť alebo nutnosť?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V predkladanom príspevku sa autor zaoberá problematikou marketingu v projektovom riadení. Na konkrétnych príkladoch ukazuje, aké je použitie marketingu pri realizácii projektov dôležité. Prvá prípadová štúdia je z prostredia slovenských médií a prezentuje neúspešný projekt realizovaný v nedávnej minulosti. V tomto prípade bol marketing podcenený. Druhá prípadová štúdia je z prostredia amerického automobilového priemyslu, z obdobia šesťdesiatych rokov dvadsiateho storočia a stručne ukazuje akú zásadnú rolu dokáže zohrať marketing pri realizácii úspešného projektu. Cieľom príspevku je presvedčiť čitateľa, že marketing v projektoch nemožno podceňovať a že od jeho správneho uchopenia do značnej miery závisí úspech projektu.

  • Název v anglickém jazyce

    Marketing in project: Option or necessity?

  • Popis výsledku anglicky

    Following paper deals with marketing in projects. It is shown on concrete examples how important is marketing for projects. Firs case study comes from Slovak medias and presents unsuccessful project from near past. In this case was marketing underestimated. The second case is from American automotive industry, from sixties 20th century and briefly shows how important marketing can be for project. The main goal of the paper is to persuade a reader not underestimate marketing in projects.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Projektový management 2010

  • ISBN

    978-80-254-7023-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Společnost pro projektové řízení

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    1. 1. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku