Marketing in project: Option or necessity?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F10%3A63509588" target="_blank" >RIV/70883521:28120/10:63509588 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/70883521:28120/10:63509674
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
slovinština
Název v původním jazyce
Marketing v projekte: možnosť alebo nutnosť?
Popis výsledku v původním jazyce
V predkladanom príspevku sa autor zaoberá problematikou marketingu v projektovom riadení. Na konkrétnych príkladoch ukazuje, aké je použitie marketingu pri realizácii projektov dôležité. Prvá prípadová štúdia je z prostredia slovenských médií a prezentuje neúspešný projekt realizovaný v nedávnej minulosti. V tomto prípade bol marketing podcenený. Druhá prípadová štúdia je z prostredia amerického automobilového priemyslu, z obdobia šesťdesiatych rokov dvadsiateho storočia a stručne ukazuje akú zásadnú rolu dokáže zohrať marketing pri realizácii úspešného projektu. Cieľom príspevku je presvedčiť čitateľa, že marketing v projektoch nemožno podceňovať a že od jeho správneho uchopenia do značnej miery závisí úspech projektu.
Název v anglickém jazyce
Marketing in project: Option or necessity?
Popis výsledku anglicky
Following paper deals with marketing in projects. It is shown on concrete examples how important is marketing for projects. Firs case study comes from Slovak medias and presents unsuccessful project from near past. In this case was marketing underestimated. The second case is from American automotive industry, from sixties 20th century and briefly shows how important marketing can be for project. The main goal of the paper is to persuade a reader not underestimate marketing in projects.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Projektový management 2010
ISBN
978-80-254-7023-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
—
Název nakladatele
Společnost pro projektové řízení
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
1. 1. 2010
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—