Optimalizace CRM na trhu výherní a zábavní techniky
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F10%3A63509638" target="_blank" >RIV/70883521:28120/10:63509638 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Optimalizace CRM na trhu výherní a zábavní techniky
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek pojednává o optimalizaci Customer Relationship Management(CRM) na trhu výherní a zábavní techniky. První část článku se zabývá definováním CRM, jeho cíli a postupem zaváděním. Ve druhé části je prezentována případová studie optimalizace CRM vespolečnosti X, s. r. o.
Název v anglickém jazyce
Optimize of the CRM in the market of winning and entertainment technology
Popis výsledku anglicky
This paper deals about optimization of Customer Relationship Management (CRM) in a market of winning and entertainment technology. The first part of this article is going to address the definition of CRM, its goals and implementation procedure. In the second part we are going to conduct the case studies of optimalization of CRM in the company X, Ltd.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník příspěvků mezinárodní vědecké konference MMK 2010
ISBN
978-80-86703-41-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
—
Název nakladatele
Magnanimitas
Místo vydání
Hradec Králové
Místo konání akce
Hradec Králové
Datum konání akce
1. 1. 2010
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—