Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

CRM and Social Networks

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F18%3A00011134" target="_blank" >RIV/47813059:19520/18:00011134 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    CRM and Social Networks

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper focuses on integration of social networks into CRM applications and searches for public recommendation for optimal implementation based on inspiration from adopted solutions in various CRM applications. This recomendation is based on the realized analyses of various CRM applications. Freshsales, Hubspot CRM, Insightly, NetSuite CRM, Nimble, Pipedrive, Salesbox CRM, Salesforce CRM, SugarCRM, Zoho were selected as CRM applications for monitoring social network integration. The purpose is to increase interest in social networks and their better integration into CRM applications of sufficient depth and breadth.

  • Název v anglickém jazyce

    CRM and Social Networks

  • Popis výsledku anglicky

    This paper focuses on integration of social networks into CRM applications and searches for public recommendation for optimal implementation based on inspiration from adopted solutions in various CRM applications. This recomendation is based on the realized analyses of various CRM applications. Freshsales, Hubspot CRM, Insightly, NetSuite CRM, Nimble, Pipedrive, Salesbox CRM, Salesforce CRM, SugarCRM, Zoho were selected as CRM applications for monitoring social network integration. The purpose is to increase interest in social networks and their better integration into CRM applications of sufficient depth and breadth.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>SC</sub> - Článek v periodiku v databázi SCOPUS

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    10200 - Computer and information sciences

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Academy of Strategic Management Journal

  • ISSN

    1544-1458

  • e-ISSN

    1939-6104

  • Svazek periodika

    17

  • Číslo periodika v rámci svazku

    5

  • Stát vydavatele periodika

    GB - Spojené království Velké Británie a Severního Irska

  • Počet stran výsledku

    15

  • Strana od-do

    1-15

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus

    2-s2.0-85056378291