Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The Optimal Volume of CRM Services for Small Business

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F20%3AA0000177" target="_blank" >RIV/47813059:19520/20:A0000177 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://sersc.org/journals/index.php/IJAST/article/view/5176/3287" target="_blank" >http://sersc.org/journals/index.php/IJAST/article/view/5176/3287</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The Optimal Volume of CRM Services for Small Business

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The purpose of this paper is to solve the existing problem with inappropriate CRM services for immediate solution; therefore, the volume of CRM services for small businesses is recommended to increase their potential. The designed approach uses the CRM evaluation by 8 criteria, such as automatic procedures, social media integration or key performance indicators. The final evaluation uses a Fuller triangle to determine weights of specified criteria and the TOPSIS method to specify performance scores by CRM variability of CRM services. Achieved results show the level of availability in specified CRM services (criteria) with variability for top, middle, bottom, popular, or affordable CRM. An overview is also available through selected CRMs.

  • Název v anglickém jazyce

    The Optimal Volume of CRM Services for Small Business

  • Popis výsledku anglicky

    The purpose of this paper is to solve the existing problem with inappropriate CRM services for immediate solution; therefore, the volume of CRM services for small businesses is recommended to increase their potential. The designed approach uses the CRM evaluation by 8 criteria, such as automatic procedures, social media integration or key performance indicators. The final evaluation uses a Fuller triangle to determine weights of specified criteria and the TOPSIS method to specify performance scores by CRM variability of CRM services. Achieved results show the level of availability in specified CRM services (criteria) with variability for top, middle, bottom, popular, or affordable CRM. An overview is also available through selected CRMs.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>SC</sub> - Článek v periodiku v databázi SCOPUS

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    10201 - Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    International Journal of Advanced Science and Technology

  • ISSN

    2005-4238

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    29

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    AU - Austrálie

  • Počet stran výsledku

    21

  • Strana od-do

    4209-4229

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus

    2-s2.0-85081626521