The Optimal Volume of CRM Services for Small Business
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F20%3AA0000177" target="_blank" >RIV/47813059:19520/20:A0000177 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://sersc.org/journals/index.php/IJAST/article/view/5176/3287" target="_blank" >http://sersc.org/journals/index.php/IJAST/article/view/5176/3287</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
The Optimal Volume of CRM Services for Small Business
Popis výsledku v původním jazyce
The purpose of this paper is to solve the existing problem with inappropriate CRM services for immediate solution; therefore, the volume of CRM services for small businesses is recommended to increase their potential. The designed approach uses the CRM evaluation by 8 criteria, such as automatic procedures, social media integration or key performance indicators. The final evaluation uses a Fuller triangle to determine weights of specified criteria and the TOPSIS method to specify performance scores by CRM variability of CRM services. Achieved results show the level of availability in specified CRM services (criteria) with variability for top, middle, bottom, popular, or affordable CRM. An overview is also available through selected CRMs.
Název v anglickém jazyce
The Optimal Volume of CRM Services for Small Business
Popis výsledku anglicky
The purpose of this paper is to solve the existing problem with inappropriate CRM services for immediate solution; therefore, the volume of CRM services for small businesses is recommended to increase their potential. The designed approach uses the CRM evaluation by 8 criteria, such as automatic procedures, social media integration or key performance indicators. The final evaluation uses a Fuller triangle to determine weights of specified criteria and the TOPSIS method to specify performance scores by CRM variability of CRM services. Achieved results show the level of availability in specified CRM services (criteria) with variability for top, middle, bottom, popular, or affordable CRM. An overview is also available through selected CRMs.
Klasifikace
Druh
J<sub>SC</sub> - Článek v periodiku v databázi SCOPUS
CEP obor
—
OECD FORD obor
10201 - Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2020
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
International Journal of Advanced Science and Technology
ISSN
2005-4238
e-ISSN
—
Svazek periodika
29
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
AU - Austrálie
Počet stran výsledku
21
Strana od-do
4209-4229
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
2-s2.0-85081626521