Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Difficulties in Business Processes to Support Customer Loyalty Based on CRM Systems

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F23%3AA0000425" target="_blank" >RIV/47813059:19520/23:A0000425 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Difficulties in Business Processes to Support Customer Loyalty Based on CRM Systems

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The implemented business processes play an important role for CRM (Customer Relationship Management). CRM systems are responsible for managing customer relationships. It involves the collection of data from realized processes and the emphasis is placed on identifying challengers and difficulties. This article explores ways to simplify them using artificial intelligence (AI), log files, low-code applications, or templates. The adopted solution of the method uses literature research with the search for suitable modeling applications to create a 360 degree view of business processes based on inspiration from CRM. For the purposes of analyzing variability in business processes, examples from AI support integrated in CRM systems or individual applications are discussed. There is also interest in low-code applications as a promising innovative way for business as well as research.

  • Název v anglickém jazyce

    Difficulties in Business Processes to Support Customer Loyalty Based on CRM Systems

  • Popis výsledku anglicky

    The implemented business processes play an important role for CRM (Customer Relationship Management). CRM systems are responsible for managing customer relationships. It involves the collection of data from realized processes and the emphasis is placed on identifying challengers and difficulties. This article explores ways to simplify them using artificial intelligence (AI), log files, low-code applications, or templates. The adopted solution of the method uses literature research with the search for suitable modeling applications to create a 360 degree view of business processes based on inspiration from CRM. For the purposes of analyzing variability in business processes, examples from AI support integrated in CRM systems or individual applications are discussed. There is also interest in low-code applications as a promising innovative way for business as well as research.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    10201 - Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2023

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    4rd International conference on Decision making for Small and Medium-Sized Enterprises. Conference Proceedings.

  • ISBN

    9788075105547

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    88-93

  • Název nakladatele

    Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina

  • Místo vydání

    Karviná

  • Místo konání akce

    Petrovice u Karviné

  • Datum konání akce

    1. 1. 2023

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku