Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vliv implementace CRM na podnikové procesy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F09%3A00138004" target="_blank" >RIV/62156489:43110/09:00138004 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vliv implementace CRM na podnikové procesy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek se zabývá problematikou řízení vztahů se zákazníky -- CRM. Klade si za cíl ověřit několik základních hypotéz vztahů mezi úrovní implementace řízení vztahů se zákazníky na kvalitu podnikových procesů. Zkoumání vlivů je zaměřeno na vztahy k zákazníkům, jejich spokojenost, délku trvání vztahu, věrnost zákazníků, efektivitu práce a spokojenost pracovníků a na další podnikové procesy. Důraz je kladen na ověření závislostí mezi jednotlivými proměnnými. Výsledky prokázali, že existuje závislost mezi úrovní implementace CRM a jednotlivými faktory kvality podnikových procesů.

  • Název v anglickém jazyce

    Influence of CRM Implementation on Business Process

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with customer relationship management -- CRM. Objective of this paper is to verify several basic hypothesis about relationship between implementation level of CRM and quality of business process. Research is focusing on influences on customer relationship, customer satisfaction, relationship duration, customer loyalty, work effectiveness, worker satisfaction and other business process. Paper also strengthen role of verification of dependence between various variables. Results proved thatthere is relationship between implementation level of CRM and particular factors of business process quality.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Firma a konkurenční prostředí 2009 - 4. část

  • ISBN

    978-80-7392-087-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    MSD, s. r. o.

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    MZLU v Brně

  • Datum konání akce

    1. 1. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku