Vliv implementace CRM na podnikové procesy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F09%3A00138004" target="_blank" >RIV/62156489:43110/09:00138004 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vliv implementace CRM na podnikové procesy
Popis výsledku v původním jazyce
Článek se zabývá problematikou řízení vztahů se zákazníky -- CRM. Klade si za cíl ověřit několik základních hypotéz vztahů mezi úrovní implementace řízení vztahů se zákazníky na kvalitu podnikových procesů. Zkoumání vlivů je zaměřeno na vztahy k zákazníkům, jejich spokojenost, délku trvání vztahu, věrnost zákazníků, efektivitu práce a spokojenost pracovníků a na další podnikové procesy. Důraz je kladen na ověření závislostí mezi jednotlivými proměnnými. Výsledky prokázali, že existuje závislost mezi úrovní implementace CRM a jednotlivými faktory kvality podnikových procesů.
Název v anglickém jazyce
Influence of CRM Implementation on Business Process
Popis výsledku anglicky
The paper deals with customer relationship management -- CRM. Objective of this paper is to verify several basic hypothesis about relationship between implementation level of CRM and quality of business process. Research is focusing on influences on customer relationship, customer satisfaction, relationship duration, customer loyalty, work effectiveness, worker satisfaction and other business process. Paper also strengthen role of verification of dependence between various variables. Results proved thatthere is relationship between implementation level of CRM and particular factors of business process quality.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Firma a konkurenční prostředí 2009 - 4. část
ISBN
978-80-7392-087-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
—
Název nakladatele
MSD, s. r. o.
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
MZLU v Brně
Datum konání akce
1. 1. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—