Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Řízení vztahů se zákazníky

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F12%3A00192477" target="_blank" >RIV/62156489:43110/12:00192477 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Řízení vztahů se zákazníky

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek se zabývá problematikou řízení vztahů se zákazníky (CRM). Nejprve je vysvětlena podstata CRM a jeho principy. Pozornost je věnována způsobům uplatnění CRM. Článek se také věnuje procesům, dimenzím a fázím CRM. Závěrečná část článku je věnována vlivům implementace řízení vztahů se zákazníky na jednotlivé podnikové procesy např. na věrnost zákazníků a jejich spokojenost, na náklady a obrat podniku či na zaměstnance. Článek je zpracován v souvislosti s řešením Výzkumného záměru Provozně ekonomické fakulty Mendelovy univerzity v Brně, č. MSM 6215648904.

  • Název v anglickém jazyce

    Customer relationship management

  • Popis výsledku anglicky

    The paper focuses on customer relationship management (CRM). First, the essence of CRM and its principles are explained. Attention is given to the methods of applying CRM. The paper also describes processes, dimension and phases of CRM. The final part ofthe article contains influences of the implementation of customer relationship management on company process, for example - customer loyalty and satisfaction, costs and turnover or influences on employee. Paper is elaborated in connection with solutionof the research plan of the Faculty of Business and Economics, Mendel University in Brno, No. MSM 6215648904.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Kvasný průmysl

  • ISSN

    0023-5830

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    58

  • Číslo periodika v rámci svazku

    10

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    314-318

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus