Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Trendy ovlivňující firmy v cestovních ruchu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F10%3A63509651" target="_blank" >RIV/70883521:28120/10:63509651 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Trendy ovlivňující firmy v cestovních ruchu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cestovní ruch je oblastí, ve které se v poslední době objevují různé dynamické trendy. Tyto trendy jsou ovlivňovány měnícími se potřebami poptávajících zákazníků, ale i novými životními trendy, změnami ve společnosti, stejně tak jako změnami ekonomickýmiči životního stylu. Firmy pohybující se v této oblasti by měli tyto trendy znát a ideálně je předvídat tak, aby byly na trhu jako první, kteří je nabízejí podle potřeb zákazníků. Jen tak mohou být úspěšné v rychle se měnící době. Článek představuje trendy v cestovním ruchu a analyzuje možný přístup firem k těmto trendům.

  • Název v anglickém jazyce

    Trends which inf influence companiens in the tourism

  • Popis výsledku anglicky

    Tourism is the sector, in which we can see in the last period of time many dynamic trends. These trends are influenced by changing needs of costumers, but also by the new life-style trends, different changes in society, as well as economic and life stylechanges. Companies which are getting around this area should know these trends and in the ideal state predict them in the way; they will be the first in the market, who are offering them to costumers. Only this will be the success way in fast changing times. The paper introduces trends in tourism and analyses possible attitude of firms to these trends.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Hradecké ekonomické dny 2010-ekonomický rozvoj a management regionů

  • ISBN

    978-80-7435-041-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Univerzita Hradec Králové

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

    Hradec Králové

  • Datum konání akce

    1. 1. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku