Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Nové trendy v marketingové komunikaci na trhu cestovního ruchu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F09%3A63508364" target="_blank" >RIV/70883521:28120/09:63508364 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Nové trendy v marketingové komunikaci na trhu cestovního ruchu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Marketingové komunikace na přelomu století prošly a v podstatě stále procházejí celou řadou turbulentních změn, jejichž spojníkem je poznání, že osvědčená schémata přestávají platit. Klasické nástroje komerční komunikace buď pozbývají důvěryhodnosti, nebo jsou příliš drahé. Navíc o stylu komunikace dnes rozhoduje především zákazník, on si vybírá kdo, co, kde, kdy a jak jej osloví. Při oslovování současného spotřebitele je kromě jeho dominantního postoje potřeba brát v úvahu i jeho stále větší neochotu vnímat dosavadní formy komerční komunikace. Tento fakt platí víceméně pro všechny oblasti trhu, cestovní ruch nevyjímaje. V reakci na tuto situaci vznikají po celém světě různé kombinace komunikačních kanálů, médií, metod a technik, které se pozvolna měníve specializované obory. Tento článek si klade za cíl představit ty v současné době nejvýznamnější.

  • Název v anglickém jazyce

    New trends in marketing communications on the tourism market

  • Popis výsledku anglicky

    At the turn of the century marketing communications have passed and they still go through number of changes. They become in the last time really expensive. The company has to pay the price for the communication with the costumer, which is usually limitedelement of success. Proved schemas are no more valid. There are coming more targeted combinations of channels, media, methods and techniques, which are slowly changing into specialized scopes such as Guerilla marketing, Viral marketing, Cross promotionor Mobile marketing. So there come up ways which we call nowadays as ?trends?. The paper is written with the goal of creation a map of new trends in communications. There is a view how to address the target group of costumers.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Management a marketing sportu a cestovního ruchu

  • ISBN

    978-80-7043-801-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Západočeská univerzita v Plzni

  • Místo vydání

    Plzeň

  • Místo konání akce

    Ústí nad Labem

  • Datum konání akce

    26. 5. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku