Nové trendy v marketingové komunikaci na trhu cestovního ruchu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F09%3A63508364" target="_blank" >RIV/70883521:28120/09:63508364 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Nové trendy v marketingové komunikaci na trhu cestovního ruchu
Popis výsledku v původním jazyce
Marketingové komunikace na přelomu století prošly a v podstatě stále procházejí celou řadou turbulentních změn, jejichž spojníkem je poznání, že osvědčená schémata přestávají platit. Klasické nástroje komerční komunikace buď pozbývají důvěryhodnosti, nebo jsou příliš drahé. Navíc o stylu komunikace dnes rozhoduje především zákazník, on si vybírá kdo, co, kde, kdy a jak jej osloví. Při oslovování současného spotřebitele je kromě jeho dominantního postoje potřeba brát v úvahu i jeho stále větší neochotu vnímat dosavadní formy komerční komunikace. Tento fakt platí víceméně pro všechny oblasti trhu, cestovní ruch nevyjímaje. V reakci na tuto situaci vznikají po celém světě různé kombinace komunikačních kanálů, médií, metod a technik, které se pozvolna měníve specializované obory. Tento článek si klade za cíl představit ty v současné době nejvýznamnější.
Název v anglickém jazyce
New trends in marketing communications on the tourism market
Popis výsledku anglicky
At the turn of the century marketing communications have passed and they still go through number of changes. They become in the last time really expensive. The company has to pay the price for the communication with the costumer, which is usually limitedelement of success. Proved schemas are no more valid. There are coming more targeted combinations of channels, media, methods and techniques, which are slowly changing into specialized scopes such as Guerilla marketing, Viral marketing, Cross promotionor Mobile marketing. So there come up ways which we call nowadays as ?trends?. The paper is written with the goal of creation a map of new trends in communications. There is a view how to address the target group of costumers.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Management a marketing sportu a cestovního ruchu
ISBN
978-80-7043-801-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
—
Název nakladatele
Západočeská univerzita v Plzni
Místo vydání
Plzeň
Místo konání akce
Ústí nad Labem
Datum konání akce
26. 5. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—