Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Perception of Czech and Foreign Advertising Broadcast in the Czech Republic

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F10%3A63509757" target="_blank" >RIV/70883521:28120/10:63509757 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Perception of Czech and Foreign Advertising Broadcast in the Czech Republic

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek se zabývá vnímáním české a zahraniční reklamy u obyvatel České republiky. Důraz je kladen zejména na to, zda lidé poznají rozdíl mezi původní českou a zahraniční reklamou vysílanou (vytištěnou) v ČR. Dále se zajímá o negativa a pozitiva původní české reklamy i o to, jaké prvky česká reklama vyjadřuje. Snahou též bylo zjistit, zda se odlišuje reklama vysílaná (vytištěná) v ČR od té, která je vysílaná (vytištěná) v zahraničí. Článek vychází z vlastního výzkumu a může také navazovat na dříve provedené šetření zjišťující hodnotovou orientaci obyvatel ČR (1.812 respondentů).

  • Název v anglickém jazyce

    Perception of Czech and Foreign Advertising Broadcast in the Czech Republic

  • Popis výsledku anglicky

    Článek se zabývá vnímáním české a zahraniční reklamy u obyvatel České republiky. Důraz je kladen zejména na to, zda lidé poznají rozdíl mezi původní českou a zahraniční reklamou vysílanou (vytištěnou) v ČR. Dále se zajímá o negativa a pozitiva původní české reklamy i o to, jaké prvky česká reklama vyjadřuje. Snahou též bylo zjistit, zda se odlišuje reklama vysílaná (vytištěná) v ČR od té, která je vysílaná (vytištěná) v zahraničí. Článek vychází z vlastního výzkumu a může také navazovat na dříve provedené šetření zjišťující hodnotovou orientaci obyvatel ČR (1.812 respondentů).

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Evropské finanční systémy 2010

  • ISBN

    978-80-210-5182-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita v Brně

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Zlín

  • Datum konání akce

    1. 1. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku