Perception of Czech and Foreign Advertising Broadcast in the Czech Republic
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F10%3A63509757" target="_blank" >RIV/70883521:28120/10:63509757 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Perception of Czech and Foreign Advertising Broadcast in the Czech Republic
Popis výsledku v původním jazyce
Článek se zabývá vnímáním české a zahraniční reklamy u obyvatel České republiky. Důraz je kladen zejména na to, zda lidé poznají rozdíl mezi původní českou a zahraniční reklamou vysílanou (vytištěnou) v ČR. Dále se zajímá o negativa a pozitiva původní české reklamy i o to, jaké prvky česká reklama vyjadřuje. Snahou též bylo zjistit, zda se odlišuje reklama vysílaná (vytištěná) v ČR od té, která je vysílaná (vytištěná) v zahraničí. Článek vychází z vlastního výzkumu a může také navazovat na dříve provedené šetření zjišťující hodnotovou orientaci obyvatel ČR (1.812 respondentů).
Název v anglickém jazyce
Perception of Czech and Foreign Advertising Broadcast in the Czech Republic
Popis výsledku anglicky
Článek se zabývá vnímáním české a zahraniční reklamy u obyvatel České republiky. Důraz je kladen zejména na to, zda lidé poznají rozdíl mezi původní českou a zahraniční reklamou vysílanou (vytištěnou) v ČR. Dále se zajímá o negativa a pozitiva původní české reklamy i o to, jaké prvky česká reklama vyjadřuje. Snahou též bylo zjistit, zda se odlišuje reklama vysílaná (vytištěná) v ČR od té, která je vysílaná (vytištěná) v zahraničí. Článek vychází z vlastního výzkumu a může také navazovat na dříve provedené šetření zjišťující hodnotovou orientaci obyvatel ČR (1.812 respondentů).
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Evropské finanční systémy 2010
ISBN
978-80-210-5182-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
—
Název nakladatele
Masarykova univerzita v Brně
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Zlín
Datum konání akce
1. 1. 2010
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—