Inovace obchodního modelu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F10%3A63509768" target="_blank" >RIV/70883521:28120/10:63509768 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Inovace obchodního modelu
Popis výsledku v původním jazyce
Tato práce představuje poslední krok v inovačních teoriích, který je spojen s inovací obchodního modelu (business model innovation). Na počátku práce je na případových studiích představena samotná podstata inovace obchodního modelu. Déle je nadefinován samotný pojem obchodního modelu, protože do dnešní doby stále neexistuje jednotná definice tohoto pojmu. Práce dále pokračuje v rozboru inovací obchodního modelu a využívá k tomu členění inovací vycházející z Henderson-Clark modelu. V závěrečné fázi práceje zahrnut mezi inovace obchodního modelu i tzv. koncept otevřených inovací. Jedná se o jeden z nejnovějších a nejkomplexnějších rozborů samotných inovací, proto bylo nutné uvést i tento druh inovací ve spojitosti s inovacemi obchodního modelu. Práce tak ve finální podobě poskytuje komplexní rozbor problematiky a své výstupy dokládá na známých případových studiích.
Název v anglickém jazyce
Business model Innovation
Popis výsledku anglicky
This work represents last step in the innovations theories which are connected with business model innovation. The basic principle of business model innovation is introduced by case studies at the very beginning of this work. Next, I define ?business model?, because there is not unified definition of this term yet. Text continues with analysis of business model innovation which derives from Henderson-Clark model innovation division. The concept of open innovations is included among business model innovations at the end. Because it is a one of the newest and most complex analysis of innovations themselves it was necessary to state this type of innovation in connection with business model innovation. In its final version the work provide the comprehensive issue interpretation and its outputs illustrate with well-known case studies.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Ekonómia a podnikanie
ISSN
1337-4990
e-ISSN
—
Svazek periodika
—
Číslo periodika v rámci svazku
1/2010
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
17
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—