Ekodesign a zelený marketing
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F10%3A63509791" target="_blank" >RIV/70883521:28120/10:63509791 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Ekodesign a zelený marketing
Popis výsledku v původním jazyce
Otázka životního prostředí je v současné době stále aktuálnějším tématem a jak podniky, tak i spotřebitelé se o tuto problematiku zajímají. Zvyšuje se propagace výrobků, které byly vyrobeny na základě zásad tzv. ekodesignu prostřednictvím zeleného marketingu. Těmito tématy jsem se zabývala ve svém příspěvku. První bod popisuje pojem ekodesign, jeho význam a vznik. Dále jsou definovány jeho zásady, které by měly být dodržovány při návrzích a realizaci výrobků. Poslední dva body jsou věnovány zelenému marketingu, jeho stavu u nás a v zahraničí a překážkám, s jakými se může potýkat.
Název v anglickém jazyce
Ekodesign and green marketing
Popis výsledku anglicky
Living environment is becoming more and more an actual theme of these days and both companies and consumers are getting interested in this issue. The promotion of products, which were produced on the basis of ecodesign and promoted through the green marketing, is increasing. These themes were bases to my paper. The first part describes the term ?ecodesign?, its meaning and origin. The principles, which should be complied throughout the designing and realization of the products are also defined. Last twoparts dedicated to green marketing, its status in our and foreign countries and the obstacles it can encounter.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Mezinárodní Baťova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky
ISBN
978-80-7318-922-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
—
Název nakladatele
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Místo vydání
Zlín
Místo konání akce
Zlín
Datum konání akce
1. 1. 2010
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—