Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Ekodesign a zelený marketing

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F10%3A63509791" target="_blank" >RIV/70883521:28120/10:63509791 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Ekodesign a zelený marketing

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Otázka životního prostředí je v současné době stále aktuálnějším tématem a jak podniky, tak i spotřebitelé se o tuto problematiku zajímají. Zvyšuje se propagace výrobků, které byly vyrobeny na základě zásad tzv. ekodesignu prostřednictvím zeleného marketingu. Těmito tématy jsem se zabývala ve svém příspěvku. První bod popisuje pojem ekodesign, jeho význam a vznik. Dále jsou definovány jeho zásady, které by měly být dodržovány při návrzích a realizaci výrobků. Poslední dva body jsou věnovány zelenému marketingu, jeho stavu u nás a v zahraničí a překážkám, s jakými se může potýkat.

  • Název v anglickém jazyce

    Ekodesign and green marketing

  • Popis výsledku anglicky

    Living environment is becoming more and more an actual theme of these days and both companies and consumers are getting interested in this issue. The promotion of products, which were produced on the basis of ecodesign and promoted through the green marketing, is increasing. These themes were bases to my paper. The first part describes the term ?ecodesign?, its meaning and origin. The principles, which should be complied throughout the designing and realization of the products are also defined. Last twoparts dedicated to green marketing, its status in our and foreign countries and the obstacles it can encounter.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Mezinárodní Baťova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky

  • ISBN

    978-80-7318-922-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky

  • Místo vydání

    Zlín

  • Místo konání akce

    Zlín

  • Datum konání akce

    1. 1. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku