Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

How to solve financial crisis in small and medium entrepreneurs.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F10%3A63509795" target="_blank" >RIV/70883521:28120/10:63509795 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    How to solve financial crisis in small and medium entrepreneurs.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The world financial crisis that also hits the Czech Republic gets small and medium entrepreneurs into a very competitive environment. If companies want to survive at this difficult time and even thrive they have to reveal all functioning arrangements that will lead them to the long-term efficiency and thereby also to competitiveness. The customer, his acquisition and mainly his long-term retention, is a motive force of the successful business not only in the Czech market but also in international markets. Valuable information that Czechtrade agency provides to companies during entering foreign markets are the important competitive advantages by the endeavour to penetrate to foreign markets. Among further competitive advantages are revaluation of entrepreneurial procedures inside the company, applying of consequential education and self-development at all job positions in the company.

  • Název v anglickém jazyce

    How to solve financial crisis in small and medium entrepreneurs.

  • Popis výsledku anglicky

    The world financial crisis that also hits the Czech Republic gets small and medium entrepreneurs into a very competitive environment. If companies want to survive at this difficult time and even thrive they have to reveal all functioning arrangements that will lead them to the long-term efficiency and thereby also to competitiveness. The customer, his acquisition and mainly his long-term retention, is a motive force of the successful business not only in the Czech market but also in international markets. Valuable information that Czechtrade agency provides to companies during entering foreign markets are the important competitive advantages by the endeavour to penetrate to foreign markets. Among further competitive advantages are revaluation of entrepreneurial procedures inside the company, applying of consequential education and self-development at all job positions in the company.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Mezinárodní Baťova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky

  • ISBN

    978-80-7318-922-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky

  • Místo vydání

    Zlín

  • Místo konání akce

    Zlín

  • Datum konání akce

    1. 1. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku