Řízení vztahů se zákazníky v prostředí B2B
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F04274644%3A_____%2F16%3A%230000207" target="_blank" >RIV/04274644:_____/16:#0000207 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Řízení vztahů se zákazníky v prostředí B2B
Popis výsledku v původním jazyce
Autor publikace zhodnocuje své dlouholeté manažerské zkušenosti z působení v tuzemských i zahraničních firmách právě na úseku péče o zákazníky. Přežití a úspěch subjektů - firem na průmyslových trzích B2B v současném tvrdém konkurenčním prostředí vyžaduje hledání stále nových aktivit, forem spolupráce, speciálních produktů a způsobů komunikace. Společný postup spolupracujících subjektů nejen že včas identifikuje hrozby a příležitosti trhů, měnící se potřeby, požadavky a očekávání zákazníků, ale i reakce subjektů na zjištěné skutečnosti jsou přesnější, kvalitnější a rychlejší. To je jednoznačně zdrojem konkurenční výhody. Efektivní řízení vztahů se zákazníky je významnou konkurenční výhodou a v řadě případů i nutnou podmínkou úspěšného rozvoje subjektů. Důsledným naplňováním záměru rozvoje vztahů s aplikací nejnovějších poznatků a zkušeností vzniká prospěch nejen na straně dodavatele, nýbrž i na straně odběratele. Profitují tak oba partneři. Publikace je věnována celému procesu řízeného budování vztahů
Název v anglickém jazyce
Customer Relationship Management in B2B Milieu
Popis výsledku anglicky
The author of the publication benefits from his long-standing and proven managerial experience gained in both domestic and foreign companies, namely in the area of customer care. In order to survive and reach success in organizations, i.e. companies in the B2B industrial markets, under the conditions of merciless competitive environment, non-stop search of new activities, forms of collaboration, specialty products and methods of communications is required. Joint actions of collaborating entities not only help to identify in good time both threats and opportunities on the market and ever changing customer needs, wants and expectations but also their reactions to newly emerging situations are more specific, better and faster. This is clearly a source of competitive advantage. Effective customer relationship management is a significant competitive edge and, in many cases, a necessary pre-condition for successful development of entities. Owing to the consistent execution of relationships development plans
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
—
OECD FORD obor
50200 - Economics and Business
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
9788074081415
Počet stran knihy
216
Název nakladatele
Vysoká škola finanční a správní, a.s.
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS knihy
—