Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Bata Brand Stretching into University Education

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F10%3A63509837" target="_blank" >RIV/70883521:28120/10:63509837 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Bata Brand Stretching into University Education

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The aim of the paper is to present the brand stretching coming up with the case of the global known Bata brand name into university education in the Czech Republic. The story of the famous world entrepreneur, the Czech shoe maker Tomas Bata, has become the model of the successful businessman. Bata´s system of management is the issue for study. Additional, Tomas Bata University was established in the Czech Republic nine years ago.

  • Název v anglickém jazyce

    Bata Brand Stretching into University Education

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of the paper is to present the brand stretching coming up with the case of the global known Bata brand name into university education in the Czech Republic. The story of the famous world entrepreneur, the Czech shoe maker Tomas Bata, has become the model of the successful businessman. Bata´s system of management is the issue for study. Additional, Tomas Bata University was established in the Czech Republic nine years ago.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Globalization, Global Branding and Their Strategic Implications, Vol. II

  • ISBN

    978-975-6339-25-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Yasar Universitesi Izmir, Turkey

  • Místo vydání

    Izmir, Turkey

  • Místo konání akce

    Cesme-Izmir, Turkey

  • Datum konání akce

    1. 1. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku