Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The Quality of University Teachers as One of the Tools of Image Building

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F17%3A63517663" target="_blank" >RIV/70883521:28130/17:63517663 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The Quality of University Teachers as One of the Tools of Image Building

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Branding is crucial aspect of company because it is the visual voice of the company. The brand is important for creating prestige and reputation of an university and it is difficult to influence it. The quality of teachers is an important factor of the success rate of an university and is also one of the most important decision-making attributes when choosing a university. This study deals with marketing research realized at the Faculty of Multimedia Communications of Tomas Bata University focusing of the faculty by applicants.

  • Název v anglickém jazyce

    The Quality of University Teachers as One of the Tools of Image Building

  • Popis výsledku anglicky

    Branding is crucial aspect of company because it is the visual voice of the company. The brand is important for creating prestige and reputation of an university and it is difficult to influence it. The quality of teachers is an important factor of the success rate of an university and is also one of the most important decision-making attributes when choosing a university. This study deals with marketing research realized at the Faculty of Multimedia Communications of Tomas Bata University focusing of the faculty by applicants.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50802 - Media and socio-cultural communication

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Vision 2020: Sustainable Economic development, Innovation Management and Global Growth

  • ISBN

    978-0-9860419-9-0

  • ISSN

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    2591-2596

  • Název nakladatele

    IBIMA

  • Místo vydání

    Madrid

  • Místo konání akce

    Madrid

  • Datum konání akce

    8. 11. 2017

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku