The Quality of University Teachers as One of the Tools of Image Building
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F17%3A63517663" target="_blank" >RIV/70883521:28130/17:63517663 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
The Quality of University Teachers as One of the Tools of Image Building
Popis výsledku v původním jazyce
Branding is crucial aspect of company because it is the visual voice of the company. The brand is important for creating prestige and reputation of an university and it is difficult to influence it. The quality of teachers is an important factor of the success rate of an university and is also one of the most important decision-making attributes when choosing a university. This study deals with marketing research realized at the Faculty of Multimedia Communications of Tomas Bata University focusing of the faculty by applicants.
Název v anglickém jazyce
The Quality of University Teachers as One of the Tools of Image Building
Popis výsledku anglicky
Branding is crucial aspect of company because it is the visual voice of the company. The brand is important for creating prestige and reputation of an university and it is difficult to influence it. The quality of teachers is an important factor of the success rate of an university and is also one of the most important decision-making attributes when choosing a university. This study deals with marketing research realized at the Faculty of Multimedia Communications of Tomas Bata University focusing of the faculty by applicants.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50802 - Media and socio-cultural communication
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Vision 2020: Sustainable Economic development, Innovation Management and Global Growth
ISBN
978-0-9860419-9-0
ISSN
—
e-ISSN
neuvedeno
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
2591-2596
Název nakladatele
IBIMA
Místo vydání
Madrid
Místo konání akce
Madrid
Datum konání akce
8. 11. 2017
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—