Successful Corporate Strategy: How to Transform Business Intentions into Reality
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F11%3A43866404" target="_blank" >RIV/70883521:28120/11:43866404 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Successful Corporate Strategy: How to Transform Business Intentions into Reality
Popis výsledku v původním jazyce
The following paper deals with prerequisites for creating and maintaining a successful corporate strategy that can enable a company to effectively transform business intentions into reality. The right usage of corporate strategy in existing management systems (preferably in companies behaving like living organisms) may improve organizational performance, however identification of dimensions that have a fundamental influence on company?s performance, profitability, effectiveness, competitiveness and their synergistic effects, will create a new, original and valuable strategic management system with a significant influence on corporate performance, its self-sustainability, competitiveness and could be utilized as an example of a successful corporate strategy.
Název v anglickém jazyce
Successful Corporate Strategy: How to Transform Business Intentions into Reality
Popis výsledku anglicky
The following paper deals with prerequisites for creating and maintaining a successful corporate strategy that can enable a company to effectively transform business intentions into reality. The right usage of corporate strategy in existing management systems (preferably in companies behaving like living organisms) may improve organizational performance, however identification of dimensions that have a fundamental influence on company?s performance, profitability, effectiveness, competitiveness and their synergistic effects, will create a new, original and valuable strategic management system with a significant influence on corporate performance, its self-sustainability, competitiveness and could be utilized as an example of a successful corporate strategy.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA402%2F09%2F1739" target="_blank" >GA402/09/1739: Tvorba modelu pro měření a řízení výkonnosti podniků</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Proceedings of the 17th International Business Information Management Association
ISBN
978-0-9821489-6-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
207-218
Název nakladatele
International Business Information Management Association
Místo vydání
Milan
Místo konání akce
Milan
Datum konání akce
14. 11. 2011
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—