Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Impact of bank marketing and CRM on students´ consumption

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F11%3A43867084" target="_blank" >RIV/70883521:28120/11:43867084 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Impact of bank marketing and CRM on students´ consumption

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This case study dwells on the students? attitudes and their opinions on a bank marketing mix and it investigates the influence of a bank customer relationship management and bank marketing on students´ consumer behaviour. These mentioned issues are compared in two countries, particularly in the Czech Republic and the United Kingdom. Information and data were obtained through the questionnaires distributed among students in both examined countries.

  • Název v anglickém jazyce

    Impact of bank marketing and CRM on students´ consumption

  • Popis výsledku anglicky

    This case study dwells on the students? attitudes and their opinions on a bank marketing mix and it investigates the influence of a bank customer relationship management and bank marketing on students´ consumer behaviour. These mentioned issues are compared in two countries, particularly in the Czech Republic and the United Kingdom. Information and data were obtained through the questionnaires distributed among students in both examined countries.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of the 5th International Scientific Conference Finance and the Performance of Firms in Science, Education and Practice

  • ISBN

    978-80-7454-020-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    19

  • Strana od-do

    1-19

  • Název nakladatele

    Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky

  • Místo vydání

    Zlín

  • Místo konání akce

    Zlín

  • Datum konání akce

    28. 4. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku