Impact of bank marketing and CRM on students´ consumption
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F11%3A43867084" target="_blank" >RIV/70883521:28120/11:43867084 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Impact of bank marketing and CRM on students´ consumption
Popis výsledku v původním jazyce
This case study dwells on the students? attitudes and their opinions on a bank marketing mix and it investigates the influence of a bank customer relationship management and bank marketing on students´ consumer behaviour. These mentioned issues are compared in two countries, particularly in the Czech Republic and the United Kingdom. Information and data were obtained through the questionnaires distributed among students in both examined countries.
Název v anglickém jazyce
Impact of bank marketing and CRM on students´ consumption
Popis výsledku anglicky
This case study dwells on the students? attitudes and their opinions on a bank marketing mix and it investigates the influence of a bank customer relationship management and bank marketing on students´ consumer behaviour. These mentioned issues are compared in two countries, particularly in the Czech Republic and the United Kingdom. Information and data were obtained through the questionnaires distributed among students in both examined countries.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Proceedings of the 5th International Scientific Conference Finance and the Performance of Firms in Science, Education and Practice
ISBN
978-80-7454-020-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
19
Strana od-do
1-19
Název nakladatele
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Místo vydání
Zlín
Místo konání akce
Zlín
Datum konání akce
28. 4. 2011
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—