Jak na média?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F11%3A43867399" target="_blank" >RIV/70883521:28120/11:43867399 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Jak na média?
Popis výsledku v původním jazyce
Tato kniha je praktickým úvodem do problematiky oboru Media Relations a současně do problematiky komunikace prostřednictvím médií. V jednotlivých kapitolách přináší nejprve teoretická východiska pro práci s médii v nejen v oboru Public Relations. Praktická část knihy je věnovaná konkrétním návodům a doporučením pro komunikaci s médii.
Název v anglickém jazyce
How to communicate with media?
Popis výsledku anglicky
This book is a practical introduction to the Media relations and Media Communication issues. First part provides theoretical background for working with the media not only for the Public Relations department. The second part of this book is devoted to aspecific instructions and recommendations for Media Communications issue.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů