Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Jak na média?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F11%3A43867399" target="_blank" >RIV/70883521:28120/11:43867399 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Jak na média?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tato kniha je praktickým úvodem do problematiky oboru Media Relations a současně do problematiky komunikace prostřednictvím médií. V jednotlivých kapitolách přináší nejprve teoretická východiska pro práci s médii v nejen v oboru Public Relations. Praktická část knihy je věnovaná konkrétním návodům a doporučením pro komunikaci s médii.

  • Název v anglickém jazyce

    How to communicate with media?

  • Popis výsledku anglicky

    This book is a practical introduction to the Media relations and Media Communication issues. First part provides theoretical background for working with the media not only for the Public Relations department. The second part of this book is devoted to aspecific instructions and recommendations for Media Communications issue.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů