Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Business Process Management and Support Processes

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F12%3A43868047" target="_blank" >RIV/70883521:28120/12:43868047 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Business Process Management and Support Processes

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The aim of this paper is to point to low level of focus on support processes management in of Czech companies. Based on the results of research conducted in 2006 the article provides an overview on the usage of business process management in the contextof supporting processes. The paper demonstrates through case studies conducted in the Czech manufacturing company that focus on support processes of companies can bring considerable benefits. The purpose of the article is to point out that a lack of focus on support processes can cause problems with the successful implementation of BPM. Moreover, the article shows the possibility of support processes management.

  • Název v anglickém jazyce

    Business Process Management and Support Processes

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of this paper is to point to low level of focus on support processes management in of Czech companies. Based on the results of research conducted in 2006 the article provides an overview on the usage of business process management in the contextof supporting processes. The paper demonstrates through case studies conducted in the Czech manufacturing company that focus on support processes of companies can bring considerable benefits. The purpose of the article is to point out that a lack of focus on support processes can cause problems with the successful implementation of BPM. Moreover, the article shows the possibility of support processes management.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of the Electronic International Interdisciplinary Conference 2012

  • ISBN

    978-80-554-0551-3

  • ISSN

    1338-7871

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    37-42

  • Název nakladatele

    EDIS

  • Místo vydání

    Žilina

  • Místo konání akce

    virtuální konference

  • Datum konání akce

    3. 9. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku